testeri

Hellou!

Počinjem sa novom rubrikom, a to je testiranje testera :)
Mislim da se tako najbolje može odlučiti uzeti proizvod u punom pakiranju ili ne.
Šteta što svi nemaju testere, a pogotovo me živcira tester za puder koji dođe u onoj mini vrečici, jer to imam za 2 dana, a da nešto isprobam treba mi barem 5 dana.


Pa krenimo sa prvim primjerkom,a to su dječje zubne paste.
Ja sam isprobala Zendium 1-6g i Biobaza 1+

Obje paste su me vratile u djetinjstvo što po okusu, a što po mirisu. Biobaza je od ananasa, dok je Zendium identično pasti kojoj sam koristila kao mala i znala lizati ( da ja sam neposlušno dijete bila) nešto kao žvake ima miris.
Lijepo operu zube i predobro miriše iz usta :D
Biobaza 25ml
Zendium 15 ml



Listerin total care moja najdraža vodica 95 ml.
Ovakvo pakiranje često nosim u torbi, jer je jedina "jaka" vodica. Mislim da se najedete luka i isperete s njom da se ništa ne bi osjetilo :D. Imam i veliko pakiranje whitening.
Po meni vodica br 1 za ispiranje usta.

Yves Rocher organic vanille silky lotion 50 ml ajme miris je čudo, ne mogu ga prestati mirisati, čista vanilija ali nije onako jako da pogodi u nos.
Odličan losion koji se brzo upija, miris ostaje na koži, lijepo hidratizira moju suhu kožu. Dovoljno ga je jako malo.



Baby šamponi Nivea koja mi se pokazala super i za moju kosu, miris mi je nešto predivno, prvo sam ga uzela malome (rodio se sa hrpom kose,koja je i ostala) ali on je nažalost totalni suhokožac, pa moramo koristiti proizvode za dermatitis.
Što se tiče Johnsons on mi brzo masti kosu i služi mi za pranje kistova ili za prvo šamponiranje, a drugim sa svojim šamponom.
Oba 50 ml



Loccitane 10 ml krema za ruke trešnjin cvijet. Poznato je da Loccitane predivno miriše, a ova krema je pun pogodak za mene. Dovoljno je jako malo kreme i ruke u trenu postaju mekane, mirisne i hidratizirane. Jedina zamjerka je što ako se stavi malo više proizvoda teško se upije, ruke ostanu nekako ljepljive i teške.




Eto toliko od mene za prvu turu mini proizvoda, da li vam se sviđa ova tema i da li ste probali koji od ovih proizvoda??

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS