Žena kutija za siječanj ..

Pozdrav dragi moji,
danas vam donosim sadržaj Žena.hr kutije.
O prošlomjesečnoj kutiji možete pročitati ovdje
Žao mi je što nisam stigla, odnosno nisam znala kad je bila prodaja Božićnog limitiranog izdanja, jer stvarno je bilo super stvari unutra.


No krenimo sa ovom kutijom, Kutiju možete naručiti za 75 kuna od prvoga u mjesecu (za ovaj mj je bila u prodaji od 7.1.2016).



U kutiji sam dobila dva full size proizvoda, a to je Plidenta pasta za zube i Avon krema za ruke.


U kutiji se još našlo i :

  • Lierac liftissime krema 15ml
  • Hipp baby krema 20 ml
  • Batiste dry shampoo xxl volume 50 ml
  • L"Erbolario torbica sa prospektom i 100 ml losion Camelia Bagnoschiuma
  • Milka čokoladica
  • Prospekti Lierac 39 str i Hipp 4 str






Kao što vidite i ova kutija promašuje cijenu od 75 kuna.
Meni se jako svidio sadržaj, pogotovo jer koristim Avon kreme, Plidenta pastu, a jako me veseli isprobavanje Lierac kreme i Batiste šampona.

Što vi kažete na ovu kutiju, da li ste uspijeli ugrabiti svoj primjerak?

Od kozmetike nema ništa što mi je u jednu ruku drago, jer više volim isprobavati dekorativu.

Primjedbe

  1. super post ;)
    inace obozavam beauty boxove.
    bas samsi htjela narucit kutijicu ali nazalost je prodana...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da baš se mora odmah kupiti čim puste u prodaju, jer mislim da se rasproda u 10 minuta. Bilo bi dobro da ih ima više na našem tržištu a ne samo dvije :)

      Izbriši
  2. Uvijek je izazov to sto ce se naci u boxu ali ovaj izgleda lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to, ali uvijek prikažu što je full size, meni su zanimljiviji ovi testeri negi full hehe

      Izbriši
  3. Ovo mi je bila 1. Žena.hr kutijica i baš sam zadovoljna. L'erbolario je vrh! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršeno miriši :) Ja sam se nekako navukla na kutiju, sad samo da je uspijem uhvatiti svaki mjesec :D

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS