TRUDNOĆA .... 1 DIO ....

Pozdrav dragi moji,
kako već duže vrijeme planiram napisati ovakav post, tj na temu / moje iskustvo sa trudnoćom i porodom, napokon sam sjela i sve misli, sjećanja natipkala.




Saznala sam da sam trudna 21.12.2014 (nedjelja) i to nakon nekih 10 dana kašnjenja. Nisam ni slutila da sam trudna, jer mi je samo jednom kasnila i to kad sam imala ozbiljnih problema i zahtjevalo je laserske zahvate.
Tako sam mislila o zar opet sve ispočetka moram prolaziti.


No nešto mi je bilo jako sumljivo, a to je da sam užasno puno kihala, doslovno sam znala kihnuti svakih 10 minuta i smetala mi je  bijela domaćica , odnosno cimet.

Pa rekoh idem napraviti test, kad ono jedva vidljiva druga crtica.
A onda kako to biva kopanje po netu u potrazi za simptomima trudnoće i nigdje se ne spominje kihanje, samo mučnine i bla bla, a ja ništa nisam imala.

Onda je uslijedilo čekanje 8.1.2015 i potvrda doktora :)
Jedino što me jako iznenadilo od doktora je pitanje želite li zadržati trudnoću? 
Jer nisam smijela tako brzo zatrudniti poslije zadnjeg zahvata, ali moj odgovor je bio NARAVNO 

I tako je krenulo moje putovanje u dugih po meni 9 mjeseci, a više o tome čitajte u 2 dijelu :)


Kako vam se sviđa post na ovu temu, da li vas zanima da pišem o svom periodu trudnoće ??

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS