KIKIRIKI DAJE...

SNIKERS

Stigli smo do još jednog zanimljivog recepta, kako volim kupovati razne čokoladice, tako sam uvijek u potrazi za tim istim kolačem. Istina postoji bezbroj recepata, ali ovaj mi je nekako najbliže čokoladici, nije još sasvim isti, ali može proći.
Kao što vam je naslov rekao danas radimo Snikers. Prvi put kad sam radila kolač po ovom receptu ispao je nekakvog čudnog okusa, može biti da sam kikiriki prepekla pa se svašta izdogađalo ili sam jednostavno bila prenestrpljiva da ga napravim pa upropastila sve :)

Pa krenimo sa sastojcima, da napomenem treba vam kikiriki u ljusci, a ne onaj slani iz vrećice :)

Tijesto




  • 5 bjelanjaka
  • 10 žlica šećera
  • 10 dag kikirikija, prženi, mljeveni
  • 3 žlice brašna
  • 1 žlica kakaa
  • 1 žlica ulja
  • pola pecivnog praška

U snijeg dodati sve sastojke i smjesu lijepo ujediniti, staviti peć 180 dok ne bude pečen. Kikiriki ne ide u smjesu, nego ga odvojite sa strane :)



Krema 
  • 5 žumanjaka
  • 20 dag šećera
  • 1 puding od vanilije
  • žlica i pol gustina
  • pola litre mlijeka
  • 10 dag čokolade
  • 1 margarin

Sve zajedno staviti kuhati na vatru, u hladno dodati margarin, a čokolada ostaje za glazuru.



Kako oko kolača nema puno strke i zbrke, tako sam i recept jako pojednostavila.

Slaganje
  • biskvit
  • krema
  • utapkati kikiriki
  • glazura
Ja sam dodala u čokoladu malo ulja i vode, da mi se ne stvrdne jako, jer sam radila sa onom za kuhanje, ali vi možete i sa mliječnom.

Ostale slike









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS