MILK ŠNITE..

Hellou, hellou :)
Danas pišemo o jednom pre pre finom kolaču, znam da ste sigurno svi probali bar jednom MILK ŠNITU , ako niste onda ne znam što ste radili do sada :)
Mislim taj prefini biskvit punjen "mlijekom" ma odličan desert.

Tako sam i ja prije nekih pet godina otkrila ovaj desert, tj recept i sada ga odlučila podijeliti sa vama, moj savjet je da si lijepo odrežete jednu šnitu, a ostatak sakrijete u hladnjak, jer u protivnom pojest ćete cijeli protvanj :)

Desert jako ovisi i o vrsti meda, meni je najfiniji sa Bagremom jer je okus jači, ali vi možete upotrijebiti koji god želite.

Pa krenimo sa pisanjem njam njam slastice

Sastojci

  • 5 jaja
  • 5 žlica šećera
  • 5 žica brašna
  • 3 žlice kakaa
  • na vrh noža pecivnog praška
  • 1 vanil šećer

Umutiti snijeg od bjelanjaka, žumanjke pomiješati sa šećerom, brašnom, kakaom, pecivnim i vanill.
Kada ste smjesu promiješali, dodati bjelanjke i sve dobro sjediniti.
Smjesu izliti u posudu, obloženu papirom, peći oko 180c nekih 15 min.






Pečeni, ohlađeni biskvit, prerezati vodoravno i umutiti kremu






Krema

  • 250 ml slatkog vrhnja
  • vrećica šlag-fixa
  • vrećica želatine u prahu
  • vanil šećer
  • pola ekstrakta vanilije
  • 2 žlice meda
  • 125 ml mlijeka

Umutiti slatko vrhnje, dodati med i vanilin šećer. Želatinu namočiti u 5 žlica vode i ostaviti da nabubri, poslije malo ugrijati.
Šlag fix umutiti sa mlijekom i pomješati sa želatinom.
Umiješati vrhnje i ekstrakt vanilije.
Staviti kremu u hladnjak na 5 minuta.
Kremu izvaditi, promiješati i izliti na jednu koru, poklopiti drugom korom i staviti u hladnjak da se stisne.

Dobar tek! 






Ostale slike:







Primjedbe

  1. ok, ovo sam book markala...samo moram napomenuti da je brownie cheesecake postao omiljena slatica u mom kućanstvu, prošli tjedan sam ga morala praviti tri puta, jer je muž opsjednut tim kolačem xD tnx na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh, baš si me razveselila :) nadam se da ćete uživati i u ovome isto :)

      Izbriši
  2. Super receptić :). Jako mi se sviđa receptura za biskvit, no nisam baš ljubitelj šlaga, tako da ću probati iskombinirati ovaj recept s nekom drugom kremicom ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. biskvit je sam po sebi jako fin, mislim da ce se dobro slagati i sa nekom drugom kremom

      Izbriši
  3. Pa ja moram ovo da napravim :) Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde brzo mijesi sastojke :) nadam se da će ti biti ukusno

      Izbriši
  4. ajmeeee, naapokon :) hvala ti od <3 :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS