O:P:I...

Kako sam primijetila da imam podosta lakova u svojoj kolekciji, negdje oko stotinjak, mislim da bi bio red da i predstavim neke.
OPI lakove sam primijetila prije nekih godinu dana, ali istini cijena od 100 kuna mi je bila previše za jedan lak za nokte.

Htjela sam ga isprobati i slučajno sam na Ebayu naletjela na njih, velim slučajno jer mi je na kraj pameti bilo da ih tamo tražim..

Prva nijansa za koju sam se odlučila bila je SORRY IM FIZZY TODAY.

Lak dolazi u staklenoj bočici od 15ml, što je meni iskreno preveliko, više volim one manje lakove, jer tako znam da ću ga potrošiti i da mi se neće osušiti.
Cijena kod nas je oko 100 kuna, a tamo sam ga platila zajedno sa poštarinom nekih 7$ (dok dolar nije narastao :) )

Po meni je to super cijena, a ako naručite više uvijek se možete dogovoriti za popust :)

Sama boja je nježno roza, uz bazu na noktima se zadržava i do 10 dana (uz pranje suđa). Ako vam se boja okrzne, možete popraviti i neće ostati onaj prelaz na noktu od laka.
Jako je lako baratati sa lakom i već u jednom sloju dobijete lijepu boju.

Trajanje je 24 mj od otvaranja, ali kako ga često koristim mislim da kod mene neće toliko preživjeti.
Bočica je jako čvrsta jer mi je par puta pao i na pločice i beton i ostao je čitav.

Da li vi posjedujete koji OPI lak i kako ste zadovoljne s njim?


Slike












Primjedbe

  1. Prekrasna nijansa! Super što je lak toliko postojan. Još nisam probala OPI lakove, nekako se stalno držim Essie i nikako da se odvažim na kupovinu nekog drugog.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS