Usporedba sprejeva za kosu...

Kao što iz naslova možete zaključiti, danas pišem o tri spreja za kosu. Donosim vam usporedbu kako su djelovali na moju dugu i sada kratku kosu. Svi su dostupni u drogerijama i raznim trgovinama, tako da dostupni su svima :)

Prvi će nam ujedno biti i najjeftiniji, a riječ je o Schwarzkopf GLISS KUR oil nutritive.
Ovo mi je niti sama ne znam koja bočica. Probala sam sve vrste ili kako bi ja rekla boje :) 
Jedina koja mi se nije svidjela je ona crna, ne znam sada kako se zove, ali mislim da je sa keratinom.
Regenerator za kosu dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom i poklopcem. Ima dvofaznu komponentu, koju prije upotrebe treba promučkati da se ujednače.

Ovaj je za dugu kosu sa ispucalim vrhovima, koristi se na mokroj kosi kao regenerator, bez ispiranja.

Najbolje upotrebiti u roku 12 mj, 200ml cijena oko 24 kune.

Dok sam imala dugu kosu, nisam mogla biti bez ovoga regeneratora, jer savršeno mi je raspetljavao kosu, kosa je mirisala, bila mekana.
Meni miris vuče nekako na med :)

Sada na kratkoj kosi ga ne koristim, jer jednostavno nema potrebe za njim što se tiče zapetljanosti, ali nekad kad ne stavim regenerator koji se ispire, stavim ovaj.



Drugi na redu nam je Dove intensiv reparatur.
Kad sam bila mlađa stalno sam koristila Dove šampon i regenerator zbog onog mirisa koji su ostavljali na kosi.
Kako sam htjela isprobati ovaj sprej, nisam gledala da je za moju kosu, nego onaj koji je bio najbliže tom mirisu iz djetinjstva :)

Ovaj je za intenzivnu njegu, što mi i odgovara jer nikad njege dosta pogotovo što se kose tiče :)
Isto kao i prethodnik ne ispire se.
Iako je ovaj regenerator namijenjen suhoj i slamnatoj kosi, meni je odgovarao jer moja kosa je jako suha.

Što se njega tiče nikako, ali nikako mi nije odgovarao na dugoj kosi, možda što se tiče neke njege je i pomogao ali jako malo. O rasčešljavanju  da niti ne govorim, nije mi napravio ama baš ništa. 

Za mene je dobar jedino zbog mirisa koji ostavlja na kosi, a sad kad mi je kratka vidim da mi paše, ali opet ništa ekstra.
Po meni je promašena kupnja i sigurno ga neću više kupiti.

200ml, oko 30 kuna.




Zadnji nam je Schwarzkopf essence Ultime mineral strength.
Ovaj regenerator je isto za slabu i krhku kosu. Iako mi kosa nije slaba, lijepo mi je vlas ojačao, ne lomi se, manje ispada. Ali opet kod moje duge kose nije postigao da je uspije otpetljati. Mislila sam da će ovaj najviše postići sa mojom dugom kosom, ali sam se prevarila.
Miris je meni predobar, kao i cijela ta linija šampona.

Iskreno njega sam najmanje potrošila od svih, jer nekako mi masti kosu, ne znam u čemu je problem jer na kosi je lagan.

200 ml, oko 40 kuna.



Moj zaključak je da cijena i kvaliteta ne igra istu ulogu, na dugoj i kratkoj kosi. Što se duge tiče moja preporuka je definitivno GLISS KUR, a za kratku svi su tu isti negdje, samo što DOVE I ULTIME ostavljaju super miris na kosi.

Ja ću i dalje kupovati samo GLISS KUR jer omjer cijene i kvalitete je više nego opravdan.

Da li ste vi probale koje od ovih regeneratora i kako ste zadovoljni sa njihovom funkcijom na kosi?

Slike






Primjedbe

  1. I meni je najbolji Gliss Kur sprej i to Ulimate oil elixir(zlatno pakiranje). Probala sam još druge od Glissa (rozi, crveni, onaj sa 19 ulja, crni), Niveu, Schaumu i još neke, no ovi su mi super pomogli kad sam cijelu kosu izbijelila i onda sam ju jedva uspijevala razčešljati. Ti regeneratori u speju i njihove maske su pun pogodak :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina, pun pogodak za proizvode :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS