LAMBADA...

Kako Lambadu nikad nisam radila, dok nisam počela živjeti sa mužom (njemu je to među najdražim kolačima) tako me bilo i strah da ću ja to sve zbrljati ili napraviti s brda s dola :)

Inače kod mene je poznato da kolač koji radim prvi puta, napravim savršeno, a drugi, treći put uvijek nešto zbrljam.

Sva sreća pa mi je Lambada uvijek ispala super.
Svi kažu da je "problem" sa Lambadom što fila ispadne kiselkasta, kod mene toga nema, tako ako tražite "slatku" verziju nastavite čitati :)


SASTOJCI:

  • 6 jaja
  • 15 dag šećera
  • 15 dag brašna
Dobro izmiješati žumanjke sa šećerom, dodati brašno i na kraju snijeg od bjelanjaka.
Staviti peći 200c na nekih 25 min







ŽUTA KREMA:

  • 1 l fante
  • 3 pudinga vanilija
  • 7 žlica šećera
Radi se kao i svaki puding, samo što umjesto mlijeka ide fanta.





BIJELA KREMA :

  • 6 žlica brašna
  • 6 žlica šećera
  • pola litre mlijeka
  • 250 g margarina
Kuhati brašno, šećer, mlijeko dok se sve ne zgusne.
U ohlađeno dodamo margarina i sve dobro razraditi.



GLAZURA :


  • 10 dag čokolade
  • 7 dag margarina
  • 3 žlice vode
  • 3 žlice šećera
Sve sastojke otopiti na laganoj vatri i preliti preko kolača.

Još su vam potrebni petit keksi, sad ovisi kolika vam je posuda.

SLAGANJE :


  1. biskvit
  2. žuta krema
  3. bijela krema
  4. petiti keksi
  5. glazura
Ako želite skroz tanku glazuru, onda uzmite manje čokolade, dragi voli puno i ovako kad nije izravnata nego samo istresena :)




Ostalih slika nemam jer jednostavno nisam uspjela uslikati, došli nenajavljeni gosti i nije bilo vremena :)

Da li ste vi probali ovaj kolač i kako vam se sviđa?

Primjedbe

  1. Mmmmljac! Duugo ju nisam pravila, predugo čini mi se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok nešto ne vidiš, ne sjetiš se bar je tako kod mene :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS