MOMENT LAK ZA NOKTE...

Pozdrav dragi moji,

Što je ljeto bliže, tako i kod mene svako malo na noktima osvane neka nova boja, ne volim baš tamne boje lakova, više sam za kričave što se vide iz aviona :)

Pošto ovu boju nikad ne bi uzela, jer mi sam pogled na bočicu izgleda nekako bljedunjavo, to je više nutarnje ja vikalo ajde baš je uzmi.

Moment lakovi kod mene se mogu naći samo u Offertisimi i to po cijeni od 9 kuna na dalje, ovaj je bio 9 kn za 10 ml.
Ujedno mi je to bila i prva nijansa Moment laka.
Nisam čula za njih pa nisam mogla niti probati, ali poslije ovoga ima u kolekciji nekih 10 nijansa.



Ova nijansa je NARANČASTA PASTEL , a na dosta njih pišu samo brojevi bez naziva, što me živcira, više volim pročitati neki naziv nego samo tutnuti neki broj.



Kako što čete primijetiti u daljnim slikam velika je razlika u nijansi na suncu i hladu.

Postojanost laka je fenomenalna, za cijenu od 9 kuna preodlična i neke veće "kuće" nisu mu ni do koljena.
Sa dva sloja, bez baze uz pranje suđa svaki dan traje mi preko tjedan dana, na moru oko 5,6 dana.
Znači neće se okrhnuti niti malo, što je za mene bio pravi šok, pogotovo jer na more nosim par nijansa tako da promijenim kada se skine, ali sa ovim jednim sam bila mirna.



Četkica je dugačka i sa taman dlačica za moj nokat, trajanje od otvaranja mu je 36 mj.

Boja je blijedo narančasta, nešto kao svijetlija marelica :)
Noktima pruža lagani sjaj i lagano se skida, dovoljan je jedan potez vatom.



U ponudi imaju i drugačiju liniju, koju nisam probala, ali ako su kao i ovi uzimam i njih :)

Moja preporuka je da svakako probate Moment lakove, ako već niste, pogotovo što se tiče niske cijene.







Primjedbe

  1. Super su lakovi,a i ima lijepih nijansi. Probala već ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan lak! Nisam nikada čula za te lakove. Ovaj je baš pravi ljetni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da boja je baš za ljeto, nebi ni ja čula da ne volim kad dođem do blagajne zujati oko nje :)

      Izbriši
  3. ja još nisam probala niti jedan moment lak :/ a tako su jeftini..budem..moram :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo izgleda na suncu, odlicna nijansa za leto. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam istu nijansu i još par moment lakova i stvarno su super. :D Jedino što meni treba više od dva sloja da prekrijem nokat, vjerojatno jer lak nanosim u tanjim slojevima. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja u svojoj kolekciji imam 6 Moment lakova, super su mi, lako mazivi, brzo se suse, lijepi sjaj imaju, puno bolji nego masa nekih skupljih lakova.. LP

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS