APARATI U SLUŽBI LJEPOTE .....

Hello
Za danas ću vam malo pričati o aparatima koje trenutno koristim.
Mislim da svatko koristi bar jedan aparat, ako ništa to je bar četkica za zube na struju ☺☺☺ kad smo već kod nje, nju sam zaboravila navesti heheh.


Za početak tu je jedna mala i zanimljiva stvarčica sa Ebaya a zove se Power Floss,
a namijenjen je njezi zuba, tj čišćenju između zuba. Znate ono kad vam zubar špricne sa onom pumpicom sa vodom, e to je to.
Koštao je oko 5$ i ne radi na baterije niti struju.Pokreće ga pumpica koju vi ručno stisnete.
Aparat je napravljen od plastike i jako je lagan, već mi je par puta pao i još je u komadu.
Odlično radi svoj posao i koliko jako vi stisnete toliko jako će vam i špricnuti voda.
Brzo očisti zube i nakon toga osjećam da su mi zubi čisti,što znači da kod mene prolazi.





Još jedan aparatić koji je stigao sa Ebaya je i Face Facial Blackhead Cleanser Pore Cleaner on je koštao oko 3$ i koliko para toliko i muzike. Radi na baterije a služi usisavanju mitisera.
Princip, idea su odlični, ali u ovom slučaju nula bodova. Da je vakum dosta jači to bi radilo, ali od ove jačine ništa ne uvlači.
Ali može vam poslužiti kao usisavač za tipkovnicu ☺☺☺☺☺
Tako da ako mislite naručiti preko Ebaya slobodno preskočite.





Idući na redu je Braun Silk epilator i košta oko 200 kuna.
Ima četiri nastavka i radi na baterije. Služi za uređivaje obrva, brade, bikini zone...
Aparat ukloni dlačice kao da ste prošli mašinicom bez nastavaka, znači ostaju vidljive dlačice. Po meni je odličan za uređivanje brade, obrva i to je to.
Što se mene tiće ovaj aparat vam nije potreban u kozmetičkoj torbici.





Scholl za pete košta oko 300 kuna i radi pomoću 4 baterije.
Ima zamijenjive valjke.
Dijamantne rašpice se vrte u krug i na taj način skida grubu, zadebljanu kožu sa peta. Sa samim aparatom sam osrednje zadovoljna, po meni ne ispunjava očekivanja koja sam imala od njega. Valjak se jako brzo troši i ne ostavlja onako glatke pete kako sam ja zamišljala. Odlično je ako se koristi svaki drugi dan, ali realno tko če stalno toliko pikati po stopalima. Na Ebayu možete nači upola jeftiniji i mislim da vam se više to isplati.
Znači aparat nije za baciti, ali nije ni za toliku halabuku da se digne oko njega.





Aparat koji najviše koristim i to preko sedam godina je Relax Tone, kupljen je preko tv prodaje i mislim da je tada bio oko 400 kuna, ako ne i više. Ne znam koliko je bilo nastavaka u orginallu, ali meni su ostala samo tri, od kojih koristim samo jedan.
Služi za masažu, uklanjanje celulita, ima kamen za pete.
Od početka koristim taj za celulit jer mi je najugodniji i baš uživam s njim.
Ima kuglice koje se vrte, može se podešavati brzina što je odlično.
Radi na struju, otporan je na udarce.
Nisam ga koristila neke tri godine, ali sada sam mu se vratila svakodnevnom korištenju, pogotovo ako koristim kremu proziv celulita, onda svaku nogu pređem s njim po 5 min.
Po meni jako dobro uložen novac i ako ga možete nabaviti negdje svakako ga uzmite, pogotovo što ima toliko raznih nastavaka.






Tu sam još prije pisala o Dermarolleru

Što vi mislite o ovim aparatićima, imate li neki svoj omiljeni??

⇯⇯⇯⇯⇯

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS