OGX COCONUT OIL

Danas opet kosa na meniu,
Ovoga puta u pitanju je ulje za kosu od kokosa.

Na ovo ulje sam slučajno naletjela i uzela ga za probu.




Dolazi u plastičnoj bočici od 118 ml, cijena je oko 50 kuna.

Sadrži ekstrakt Bambusa, Kokosovo ulje.
Ovo je nešto kao uljni mist za kosu.
Odličan je sada za ljeto jer ostavlja kosu mekanom, sjajnom, glatkom i mirišljavom.



Odličan je za raščešljavanje kose, kod ispucalih vrhova ili ako trebate mirisno osvježiti kosu.

Ne lijepi kosu, niti je ne čini masnom.

Ono kako sam ga je koristila je na mokroj kosi i kad sam htijela da mi kosa zamiriši.
Ako ga stavite na čistu suhu kosu, kosa će vam mirišati dva dana.




Po meni odličan proizvod za kosu, da se razumijemo ovo nije klasično ulje za kosu, jer je u obliku vode i više je u rangu sa sprejevima za raščešljavanje.

Namijenjen je suhoj, oštečenoj kosi.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS