SUMMER EDITION ..... Make up

Pozdrav,
oK PRVO ne znam odakle da počnem jer imam hrpu postova napisanih samo treba dodati slike i objaviti.

Za ovo ljeto sam vam pripremila par Summer edition-a odnosno što nosim sa sobom na ljetovanje.

Za početak sam stavila malu kolekciju make upa što ću staviti u nesesser.

Uvijek ostajem oko dva tjedna na moru i nosim za neke previše, a za neke premalo šminke.
Ono što je zanimljivo da se od tih 14 dana, našminkam možda tri ☺☺☺☺☺☺☺☺

Pa krenimo

Za početak su tu puderi, nosim najtamniji i malo svijetliji, ali pred kraj ljetovanja i ovaj najtamniji mi je svijetli.
Physicians formula odličan lagani puder, savršeno se blenda, na koži se jedva primijeti, jedina mana mu je što nakon nekoliko sati nestane sa lica, ali to i očekujem od "vodenih" pudera.
Mac studio fix fluid mi je pri kraju pa ga nosim da ga više potrošim, puder mi nije ništa posebno.
Essence kremasti puder više mi služi kao korektor, jer je užasan ako se stavi preko cijelog lica, za sitne nedostatke je odličan.
Maybelline age rewind jednom riječju obožavam toliko je odličan u svome poslu da ga od sveg srca preporučam, jedina zamjerka nema ga kupiti u HR.


Za bazu sam sam stavila Maybelline Baby Skin koji mi je savršen za toplije dane, ne ostavlja mrvice na koži, pore su blaže i manje vidljive, puder odlično sjeda na njega. Znam ka staviti kao kremu za lice.
Catrice glowrizer na početku nisam znala šta bi sa ovim proizvodom, ali onda sam ga pomiješala sa puderom i oduševila se završnim rezultatom, jako malo proizvoda je potrebno tako da će vam ova bočica jako dugo trajati.
Catrice fixing spray, mislim da sam luda za ovim proizvodom, špricam ga na sve strane, prije primera, po četkicama.. odličan, jedino što ga ne stavljam kao fixator make upa jer mi je lagan i više mi je za upotrebu prije.


Naravno da nosim i proizvode od kojih ću svijetliti u mraku ☺
Tu je Aura illuminate me sunlight koji mi je odličan, super se blenda, ne mrda sa  lica i ostavlja prekrasan sjaj.
Catrice strobing gel highlighter mislim da neću potrošiti ni za 5g ☺ isto još jedan tekući sjaj koji ostavlja predivnu brončanu boju, nekad ga znam pomiješati sa svijetlijim puderom i dobijem savršenu boju.
Maybelline master contour light preko ljeta su mi draži kremasti proizvodi za konturiranje, odlično se stapa sa kožom,brzo se blenda i to je to što tražim od proizvoda za konturu.




Na redu su i obrve, prvo sam se dvoumila da li da ponesem olovku, kremasti ili u prahu proizvod, tako da je odluka pala na Nyx tame frame koji je nešto između olovke i praha, odlično ocrtava, stoji na obrvama cijeli dan, ne razmazuje se ako se pređe rukom preko obrva, a ono najvažnije ne izgleda umijetno na licu.
Essence hello autumn imam dugo i tek sam ga počela koristiti u zadnjih par mjeseci i odličan je za svakodnevno korištenje, ali kod nanošenja se sa kista mrvi i pada svuda po licu, dok je na obrvama postojan.
Tu je i tuš za oči od Loreala, iako je u posudici ne suši se, lijepo klizi po kapku, moj definitivno najdraži tuš za oči.



Artdeco bronzing powder koristim svakodnevno i nikako da se potroši, zauzima prvo mjesto praškastih kontura, toliko je lagan na licu, a ipak ostavlja savršen trag preplanulosti.
Illamasqua Morale rumenilo mi je odlično za ljeto, jako je pigmentirano pa se mora paziti sa količinom, savršeno izgleda na preplanulom licu.
I love makeup trostruko rumenilo koje isto koristim svakodnevno, licu daje lagani sjaj, boju i odmah ga osviježi, nije potrebno ništa dodavati uz njega.






Naravno da sam morala ponesti i neku paletu sjenila, a ovog puta čast je pripala Maybelline the nudes odlični neutralni tonovi, neke boje sadrže shimmer tako da je odlična za ljeto.
Loreal superstar 2u1 maskara,super paše mojim trepavicama i samo zbog ovog 1 dijela, da nema njega ne bi valjala mi ništa, inače moja naj maskara je Telescop zlatno pakiranje, ali njega više nema kod nas za kupiti.



Nosim i dva, tri laka za nokte, većinom samo popravljam ono što otpadne, da ne izgledam kao da sam strgala po betonu.
Najvjerojatnije ću nositi Essie i Illamasqua



I za kraj sam sam ostavila usne, kako preko ljeta više preferiram sjajila i tekuće ruževe, tako je odluka pala na Golden Rose, Aura, Kylie, I love makeup, sad koje boje ću nositi još ne znam.



Eto toliko od moje šminke za vrijeme godišnjeg odmora, što vi nosite, da li ja nosim previše s obzirom da se našminkam svega tri dana ???

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS