Mjesec u slikama - Studeni



I tako ja krenem pisati naslov i napišem Listopad, Jednostavno ne mogu vjerovati da vrijeme prolazi tako brzo. Gdje sam bila, šta sam radila, ne znam ali znam da je mjesec gotov.

Nisam nešto puno slikala ovaj mjesec, jer sam stalno bila u nekoj žurbi, pa fotić nisam ni nosila.

U Studenom sam bila na par rođendana/zabava, ali od toga slikala nešto malo na zadnjem. Znate kako je kad je ekipa super, zaboravite na sve ostalo.





Bila sam na tekmi košarke Cedevita - Crvena Zvezda, i to u zadnji čas smo otišli, nismo ni planirali, ali eto društvance reklo idemo, pa smo išli :)



Neznam zašto ali preko zime tamanim sladoled kao luda, jednostavno jako paše, ovaj je iz Lidla, višnja-vrhnje. Odličan sladoled, ako niste probajte ga



Naravno da ništa ne bi bilo zanimljivo bez našeg "sina" Manga. Taj mačak stvarno nije normalan :) razmažen, ratoboran,prava maza. Našli smo ga prije dvije godine i od tada svaki dan je smijeh. Postao je "poznat" u cijelom susjedstvu i uvijek je pitanje gdje je onaj tvoj ludi mačak :)
Obožava spavati u kutiji, koju kad mu dosadi cijelu izgrize u komadiće :/






Ove proizvode sam koristila iz dana u dan, što je prava rijetkost, osim istog pudera, da nešto koristim svaki dan, a pogotovo isti parfem.



Naravno da sam već počela sa dekoriranjem kuće pred Božić. Svaki dan sam neku sitnicu načačkala doma :) 
Htjela sam okačiti i van već lampice,ali ipak je prerano.





I naravno pročitala sam ovaj mjesec neke knjige


Toliko za ovaj mjesec, idem za idući skupljati dokaze :)

Primjedbe

  1. Super slikice. Da, i ja rijetko kad koristim isti parfem svaki dan. Kako si ti zadovoljna Zarinim? Kakva mu je postojanost? Svaki put ih samo "pošnjofam" u prolazu, ali razmišljam o kupovini ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj šta imam je odličan, ostale nisam probala, ako ga stavim odmah poslije tuširanja drži stvarno dugo, ali ja imam običaj nakon 4,5 sati ponovno se našpricati mirišala ili ne. Tako da ti mogu reći da na mojoj koži zasigurno drži 4 sata :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS