Catrice Ultimate stay


Looks like Coral

Danas donosimo kratku priču o jednom predivnom ružu.
Ovaj ruž je iz novije kolekcije, dolazi u 12 različitih nijansa, a ja sam se odlučila za predivnu koraljnu boju.
Ambalaža je obična crna plastika sa logom Catrice.
3 grama proizvoda morate potrošiti u roku 24 mjeseca, a cijena je poveća za Catrice ruževe 40kuna. Kod mene je dostupna samo u Muller-u.
Ruž je koraljna boja, koja ima nekakav satenski-mat završetak, jako je pigmentiran, lagan na usnama poput balzama. Dugotrajne je teksture i ne trebate se brinuti da će vam isušiti usne. Miriše mi nekako na vaniliju, što mi se jako sviđa jer ne volim ruževe koji imaju one neke čudne mirise.

Omjer cijene i kvalitete je odličan, i svakako vam preporučam da ga probate ako već niste, naravno boju si sami možete odabrati :)

Da li ste probali koju nijansu iz ove kolekcije i koje je vaše mišljenje o cijeni i kavaliteti?








Sastav


 :)

Primjedbe

  1. Meni je ova boja predivna za proljeće i ljeto, super je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepa nijansa i fino ti stoji :). Više volim kozmetiku bez mirisa tako da bih vjerojatno preskočila kupnju ovog ruža, no sviđa mi se pigmentiranost i finish.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS