Schwarzkopf


Essence Ultime Diamond Oil

Čim je izašla linija sa Claudiom Schiffer otišla sam pošnjofati proizvode, jer kod mene prvo prolazi miris, a tek onda gledam sastav i da li bi uzela proizvod. Nema mi gorega da nešto "smrdi" a valja za kosu, znajte ja ne bi bila ta koja bi uzela proizvod koliko god mi pomogao.
Planirala sam uzeti sve iz jedne linije, ali rekoh uzet ću prvo ulje i sprej.
Danas tipkamo o ulju.
Za početak evo odmah sastava proizvoda

Ingredients

Cyclomethicone
Dimethiconol
Helianthus Annuus Seed Oil
Prunus Armeniaca Kernel Oil
Octocrylene
Parfum
Hexyl Cinnamal
Linalool
Limonene
Benzyl Salicylate
Alpha-Isomethyl Ionone
Coumarin
Geraniol
Citronellol
CI 40800
Ulje dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom, cijena je negdje oko 60-tak kuna, 75 ml.
Ja sam ga uzela na akciji kad je bio u Mulleru za nekih 35 kn. Ulje je namijenjeno bojanoj i kosi sa pramenovima. Zaglađuje kosu i daje joj sjaj. Sadrži UV filtere koji ostavljaju kosu svilenkasto glatkom. Miris je meni predivan onako puderast ( nisam baš na ti sa opisom mirisa). 
Ja ga koristim dan ranije prije pranja kose, tako da stavim nekih desetak kapi na dlan i dobro umasiram na vrhove, spletem pletenicu i tako prespavam. Ili kad operem kosu na vlažnu umasiram. Par puta sam koristila na suhoj kosi i to mi se do sada pokazala kao najbolja njega za moje vrhove, ali onda stavim dosta toga jer mi kosa jako popije, s tim da mi na taj način bočica ne može dugo trajati.
Pri kraju sam sa uljem tako da ću ga sigurno ponovno kupiti, po mogućnosti na nekoj akciji tako da za cijenu jednog mogu uzeti dva :)
Da li ste vi probali što iz ove linije, i kako ste zadovoljni sa proizvodima?

Slike



:)

Primjedbe

  1. Čini se stvarno odlično, inače sam veliki ljubitelj Schwarzkopf proizvoda tako da vjerujem da bi mi i ovo ulje odogovaralo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da bi, još imaju mislim 2 vrste ulja na izbor, tako da nećeš pogriješiti u odabiru :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS