Malo pitanja i odgovora :)

Pozdrav dragi moji, kako sam bila nominirana za jedan tag od stane Gorgeous on a budget, odlučila sam prihvatiti i odati vam neke male "tajne" iz moga života heheheh.
Pa krenimo sa odgovorima :)

1 Da ste sami na svijetu što biste prvo napravili ?
Uhh bome teško, ali mislim da bi šetala gola po vani čisto radi fore, jer se ovako nikad ne bi usudila :)

2 Kad biste na jedan dan mogli postati bilo koja ličnost na svijetu, tko bi to bio?
Ne žudim za nikim posebnim, pošto volim jako glazbu voljela bi vidjeti kako je biti Tina Turner, i što se to događa vani :)

3 Da možete birati svog beauty mentora tko bi to bio, Lisa Eldridge ili Bobbi Brown?
Dvoumim se ali nekako mi je profinjenija :) Lisa

4 Kad biste mogle birati svoje mjesto stanovanja  između Aljaske i Australije, što biste izabrali?
Već jako dugo želim otići u Australiju, ali nekako avion i ja ne idemo skupa, pa će sve ostati samo na željama i slikama sa neta.

5 Koji makeup proizvod koristite svaki dan?
Svaki dan se ne šminkam, ako da onda je to obavezno puder i maskara, a ovako sam ovisna o mazalicama za usne :)

6 Postoji li koja tematika postova ili nešto što blogerice često ponavljaju, a vas to živcira?
Ne živcira me ništa, volim pročitati od više ljudi o jednom proizvodu, pa tako dobijem veći uvid u proizvod. Jedina zamjerka je kad pišu recenziju pa hvale proizvod samo zato što su ga dobile na poklon, kao pohvalit ću iako mi nepaše jer na taj način ću dobiti još proizvoda. Nisu mi jasne one koje snimaju vlogove, pa 15 minuta gledamo kako jedu, šetaju, jer ne znaju šta da snimaju, pa gluposti stavljaju.

7 S kim biste voljeli ostati zatočeni u liftu  Leonadro DiCaprio ili Christianom  Baleom?
Gospon Christian :)

8 Da možete surađivati sa svjetski poznatim brendom, koji bi to brend bio i koji biste proizvod voljeli dizajnirati?
Benefit jer su mi pakiranja tako slatka, a odluka bi pala na ruž ili sjajilo

9  Boja koja vam uvijek izmami osmjeh na lice?
Tamno ljubičasta, ne znam što se događa ali kad je vidim leptirići plešu

10 Cat eye ili red lipstick?
Nikad se ne baziram previše na usne, pa odgovor je Cat eye

11 Koju tematiku želim viđati na tvom blogu?
Volim čitati o jeftinim, a dobrim-učinkovitim proizvodima pa takva tema nebi bila na odmet, kao i neki tutoriali :)

Još jednom hvala na tagu i nadam ste da ste uživali u mojim odgovorima :)



Primjedbe

  1. Super odgovori :D. Baš sam si i ja razmišljala da bi naga hodala po svijetu kad ne bi bilo nikoga :D.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS