OPET SMO PUNILI KOŠARICU


Došao je opet taj dan kad vam predstavljam nove proizvode koji su našli put do mene :)
Neki su vjerni pratioci već godinama, nešto je prvi put kod mene, a nešto je eto tako :)
Ovoga puta ću većinom samo staviti sliku, napisati cijenu i odakle je, jer kad gledam New in-e onda volim da mi je sve pregledno bez puno riječi.
Pa krenimo

Avon



                         
                                                                                Sapun i gel za tuširanje po 9 kuna.

 Roll on 9 kuna, dezić 19 kuna (muž)


Puder u nijansama NUDE, DEEP WHEAT
svaki 28 kuna


Gel 12 kuna
Dezić 11 kuna
Krema za stopala 39 kuna
Lak Apple Candy 39 kuna
Lak za matt finiš 19 kuna
Bipa


Svijeća 20 kuna
Ulje 22 kune


Labelo po 29 kuna

Kozmo


Krema 13 kuna
Maska 11 kuna
Losion lavanda 14 kuna

Kaufland


Knjige po 10 kuna


Čaša 30 kuna 450 ml
Torbica 30 kuna New Yorker

H&M


Sprejevi Fruit, Tropical po 30 kuna


Ruž u olovci nijanse Love that pink, Berry kiss po 30 kuna
Lak za nokte nijansa Indian summer  13 kuna DM

Muller


Vodice za tijelo svaka po 13 kuna
Gel za tuširanje 7 kuna


Olovke za usta nijanse Girl next door, Sweetheart 13 kuna
Concealer re-touch Light beige 32 kune


Blistex 10 kuna
Lakovi nijanse Hello sunshine, Blue bubble di blue 13 kuna

Ebay



                                                                                           Lančić 0,99 $




Sat smeđe boje, tu se ne vidi dobro 3$



Naušnice hobotnica 2$

Tv Shop


Puževa krema 2 kom 400 kuna
Promijenili su naziv, pisala sam o njima Celltone


Uradi sam

                                                           

Špatulice za rezanje tijesta 5 kuna
Kist za kolače 5 kuna



Toliko od mene u ovoj košarici, da li ste vi kupovali nešto slično ili isto kao i ja?

Primjedbe

  1. Kad si kupila svijeću u Bipi? Jer su inaće puno skuplje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije neka 3 tj mislim, bila je ta na popustu, pošto je to zimski miris :)

      Izbriši
  2. Baš me zanimaju ovi ruževi u olovci iz H&M-a :D Lijepi noviteti, baš si se fino ponovila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za sada su odlični, ovaj tamniji je baš postojan i što je super ne suši usne

      Izbriši
  3. torbica i čaša su totalno girly i jako mi se sviđa :D lijepo je da ni muža nisi zanemarila, meni se to učestalo dogodi pa onda uzima moj gel ili losion :) hihihi, stvarčice su super i ima dosta stvari koje nisam isprobala pa si mi ujedno dala i ideje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja gledam uvijek prije za njega nego za sebe :) tako se zna dogoditi da odem sebi nešto kupiti, a na kraju sebi ništa nego njemu hrpu toga. A čašu sam dugo htjela takvu i evo ne odvajam se od nje baš mi je super :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS