VREĆA SMEĆA...

Pozdrav dragi moji,
danas vam donosim još jedan "prazan" post.
Kako se moja vrećica za smeće napunila do vrha, mislim da bi bilo u redu da je ispraznim i pripremim se za novu turu "smeća".

Pa onda krenimo 

Na početku su se našla 4 gela za tuširanje, suprug je preuzeo sve Avon gelove, jer meni nikako ne odgovaraju više. Mogu reći da ovaj Energising miriši PREDIVNO, tu je još nestalo i Xtreme. Kod mene se potrošio Balea od mandarine, jeftin a meni super odgovara i Nivea od ljiljana, kod kojeg mi smeta što se ne pjeni baš, ok od ulja je ali ipak volim pjenu :)



Balea šampon od jagode limitirano izdanje, ne masti kosu, lijepo miriše, ali sve u svemu ništa posebno. Regenerator Gliss kur ultimate repair koji mi nikako nije odgovarao, kosa mi je nakon sušenja ostala na mjestima jako masna i ljepljiva, koliko god ispirala kosu, uvijek bi ostao negdje.
Aussie 3 minute za dugu kosu, moja je naj maska za kosu, za cijenu od nekih 60 kuna se isplati jer meni traje i po 3 mj.



Avon sapun za ruke volim, ne suši ruke niti zateže, puno bolje nego gel za tuširanje. Balea dark glamour ove losione za ruke voli moj suprug jer su mu jako praktični i uvijek ima jedan na noćnom ormariću. Ne zadržavaju se dugo na rukama, već pružaju trenutno olakšanje bez zatezanja i zato su mi idealni kao njega prije spavanja.
Oh so Heavenly krema os Šipka, koju sam potrošila samo zbog mirisa, njihovi proizvodi divno mirišu, ali krema nikako da se upije u ruke, a kad se upije zateže jako, kao da ih isuši još više.



Garnier gel za dubinsko čišćenje pora, odlično uklanja ostatke šminke i osviježava lice, koža je poslije glatka i mekana na dodir, odličan gel za lice.
Garnier gel krema za masnu i mješovitu kožu, na meni nije dala nikakve posebne rezultate, potrošila sam je eto toliko da je potrošim, da ne bacim novce u vjetar. Na licu je lagana, ali mi ne pruža nikakvu hidrataciju niti osjećaj ugode.
Avon tonik od breskve i pamuka koristio je suprug i smirivao mu je crvenilo lica (kaže da je zadovoljan) :)
Clearskin professional iz Avona set, tretman protiv akni sa 2% salicilnom kiselinom je odličan jer ima veliku kuglu kao roll-on i smanjuje crvenilo ili mrlje od akni u par dana, ne zateže niti peče kožu. Odlično otkriće mi je i traje jako dugo. Tretman za uklanjanje akni, smanjuje vidljivost akni i crvenilo. Kod njega nisam primijetila ništa posebno, pa ga nisam više toliko koristila nego sam prešla skroz na ovaj prvi.



Avon pilinge obožavam jer super skidaju mrtvi sloj kože i poslije sunčanja vam neće na ručniku ostavljati onaj "prljavi trag".
Johnson baby bedtime oil, je obavezno ulje u mojoj tuš kabini, ne izlazim van ako se nisam prije s njim namazala, lijepo njeguje kožu i zadržava taj baby miris na tijelu.
Weleda ulje protiv strija, odlično njeguje kožu, nije napadnog mirisa, ali cijena od nekih 130 kn za 100ml mi je previsoka, kad bi cijena bila oko 60 kuna mislim da se ne bi odvajala d ovog ulja :)
Burts bees mama bee je maslac za trbuh, koji se meni nikako nije dopao, doslovno mi jako smrdi, a i cijena od nekih 200 kn za 185g mi je prevelika. Maslac se ne razmazuje dobro, nekako zateže kožu, ma žali bože para :)



Olea lak za kosu, dobar je za neka lagana učvršćivanja, ali za nešto više i težu kosu ne drži ništa, sve padne za sat,dva.
Mini Nivea man dezić od 35 ml, ali traje skoro isto kao i veliki, suprug i ja smo se čudili kako je toliko spreja stalo u tu bočicu, doslovno ga je ima nešto malo više od 1 mj, a koristio ga je svaki dan.
Old Spice Wolfthorn odlično štiti, ne ostavlja bijele tragove, ali meni nema onaj muški miris :)
Sensuelle meni među omiljenim parfemima iz Avona, mini od 15 ml odličan za torbicu, dugo se zadržava na koži.
Tresor in love od Eminy parfema, odličan inače neki njihovi parfemi mi užasno smrde, ali ovaj je super.



O Celltone kremi sam već pisala ovdje.
Eos balzamu isto pisala u ovome postu.
Manhattan soft mat lipcream kupljen na popustu od 15 kuna za probu i odlično pigmetiran, jedino što mi isušuje usne. Nijansa je boje breskve, ne piše nigdje naziv nijanse.



O Essence maskari isto sam već pisala ovdje
Avon maskaru sam isto predstavila ovdje.



Maybelline better skin puder obožavam, odlično mi paše na moju mješovitu kožu, ne oksidira i super prekriva, nijansa koju sam imala je 021 nude. Koža je nakon njega  nekako blistavija, formula u njemu djeluje na moju kožu i čini je blistavom.
Illamasqua  skinbase puder u nijansi sb 08, je za mene bačen novac u vjetar, oksidira i to u neku crveno- narančastu boju, cijedi mi se niz lice i ostaje na rukama, matranje mu je nikakvo, za cijenu od 250 kn totalni promašaj za mene.
Smart rumenilo u nijansi 20, neka boja cigle sa šljokicama, idealno za ljeto, jedino zamjerka što šljokice ostaju svuda po tijelu i odjeći.




Toliko od mene u ovoj vreći smeća, da li ste vi probali neke od ovih proizvoda i kako ste zadovoljni sa njima?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS