BIOBAZA MAMA...

Pozdrav dragi moji,

Kako sam nedavno otkrila Biobazu dobro ne baš nedavno, prije nekih 9 mjeseci, ali meni je sve nešto kao da se jučer dogodilo :)




Prvo me nije ništa privuklo kod tih proizvoda, jer mi je bilo kao i svaka nova marka koja dođe na naše tržište, a iskreno nisam ništa ni trebala pa da bi isprobala.

Kako sam saznala da sam trudna tako sam u Dm-u dobila paket dobrodošlice za trudnice.
Unutra je bila i ova krema, kao uzorak, samo što je to bio velikodušni uzorak, a ne oni mali šta dobijete, sad se ne sjećam koja je količina bila u pitanju , ali znam da sam je imala za mjesec dana.



Na prvu mi se miris nije svidio jer je bio običan, a ja većinom sve kupujem po preporuci svoga nosa :)

Kako sam potrošila to "mini" pakiranje odluka je pala da moram pod obavezno kupiti i u normalnoj veličini.
E sad meni šta nije jasno je cijena, čitala sam da košta oko 60 kuna, a svoje pakiranje sam uzela u Bipi i platila 80 kuna.
Ajde dobro možda sam nešto pomiješala u vezi cijene, ali poslije kad sam išla po trgovinama vidjela sam da je cijena oko 60 kuna. Pa sad ti odi negdje a nemoj prvo istražiti cijene :/



Znači za 530 ml, cijena je oko 60 kuna (ovisno o kojoj trgovini)

Krema dolazi u plastičnoj boci sa pumpicom, iako je plastika jako savitljiva meni se nije još dogodilo da mi je negdje pukla, istina nije mi niti ispala :)



Proizvod se sa lakoćom dozira, super se upija u kožu i ne ostavlja mastan trag.
Ja kremu koristim isključivo poslije tuširanja i to samo jednom na dan, nemam potrebe mazati svaka 2,3 sata kao i ostale kreme u tu svrhu, jer ne osjećam nikakvo zatezanje, svrab, samo mekanu i elastičnu kožu.



Kako sam genetski sklona strijama, tako sam mislila da mi niti jedna krema neće pomoći u spriječavanju istih, jer uz to sve imam izrazito suhu kožu tijela i uvijek me svrbi.




Sad ne mogu sa sigurnošću reći da li mi je ova krema pomogla ili jednostavno sam oslobođena za sada strija po trbuhu.

U svakom slučaju od srca preporučam ovu kremu za suhu kožu bilo da ste trudni ili imate ona neugodna zatezanja.

Sastojci

  • shea maslac
  • maslinovo ulje
  • bademovo ulje
  • ulje mrkve
Meni krema ima miris između nevena i mrkve :)

Rok trajanja 12 mjeseci od otvaranja.

Da li ste vi probali koji Biobaza proizvod i kako ste zadovoljni?

Primjedbe

  1. Koristila sam ovu kemu u trudnoći i poslije poroda, odlična je.Nisam dobila niti jednu novu striju (ostale su postojeće po bedrima, od ranije).Malo mi je smetao miris kreme no u trudnoći su mi svi mirisi bili prejaki. Tople preporuke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače sam jako zadovoljna Biobazinim kremicama i losionima, nema te koja mi ne paše..a ovu ću uzeti kada budem trudna :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS