FAVORITI ZA SRPANJ 2015...

Pozdrav maleni moji :)

Ovo je moj prvi post o favoritima, tj proizvodima koje sam najčešće koristila u prošlom, a i ovom mjesecu.
Kako su vani grozne vrućine, tako sam se držala određenih proizvoda, pa su došli do favorita :)

Za početak tu su vlažne maramice Violeta isto kao i vlažni toletni papir, Garnier maramice za skidanje šminke. Mislim da bi bila izgubljena da nisam uvijek uz sebe imala vlažne maramice, jednostavno su mi neophodne po ovim vrućinama, a Garnier odlično skidaju šminku, tako da sam bila bez brige.



Balea vodica za lice mi je bila spas, hodala sam čak i po kući i špricala se, a kako sam već pred porod znojim se i vruće mi je kao malom konju :)
Fruttini višnja mi je koristila kao neka vrsta parfema, izađem ispod tuša i pošpricam se, traje jako dugo.



Nikuda nisam išla bez flašice vode, a ova moja je već pri kraju, trebat ću si nabaviti neku staklenu, jer ove plastične po meni nekako brzo postanu "prljave"
Naravno tu je i krema za sunčanje, inače nikad nisam imala problema na suncu, a kako sam par puta izašla van bez šminke i krema, na licu su mi se pojavile dvije tamne mrlje, što prepisujem trudnoći, tako da se sada dobro pazim.
Avon gel krema za lice, jako lagana, što mi je bilo i najbitnije, jer sada ispod teže kreme se počnem znojiti i moram se umiti.



Avon odlična krema za noge, pretpostavljate :) dragi me svaku večer masira :) stopala su jako mekana, odlična kema. Fruttini krema za ruke koja je skoro pa prazna, odlično miriši, malo pakiranje da mi stane u svaku torbicu, dovoljno je jako malo da ruke budu super nahranjene.
Himalaya univerzalna krema, pomaže kod uboda komaraca, jako suhe kože, koža mi je jako osjetljiva sada i pojavljuje mi se dosta sitnih prištića pogotovo poslije depilacije ili me sve svrbi, pa je morala biti uz mene.



Rexona dezić o kojem sam već pisala, meni najdraži i nezamjenjiv, uvijek ga moram imati.
Avon pur blanca parfem koji je na izdisaju :) super za ljeto, ali mi sad postaje nekako jak, sva sreća pa ga imam još možda za dan, dva :)



SFresh balzam za usne i obraze, odličan proizvod, jako pigmentiran, a miris je savršen, jedina zamjerka je što mi se nekako na usnama razlije, možda je problem u meni jer se sva razmrljam :)
Avon puder, jako lagan na licu, samo nije za jako velike vrućine, jer meni je oko usta samo skliznuo sa lica, čim su se pojavile kapljice znoja, kao što sam napomenula znojenje je katastrofa za mene ovo ljeto :)



RT kistovi, jedan za rumenilo, drugi za konture, savršeni, i samo sam njih koristila, za mene nezamjenjivi.



Manhatan praškasti puder, sam odlučila potrošiti do kraja, lijepo mi je matirao lice. Avon brončane perle jako volim i lagano je s njima baratati, blendaju se u sekundi, Glow za konture isto odličan proizvod, dugo drži na licu, a nije težak, što mi je bitno ne ispadne narančast na licu.



Za kraj fali i slika ventilatora  jer on je bio najveći favorit u srpnju, kao što mi se pridružio i u kolovozu, tu su se naravno našle i duge haljine , ali njih nisam slikala jer ih je bilo jako puno, a nisam se mogla odlučiti na par.

Uživala sam u tonama sladoleda i lubenica, vodi i ledenim čajevima kao i u ledenoj kavi :)


Toliko od mene, koji su vaši favoriti, nemojte mi samo spominjati more, jer ja ove godine ne mogu ići :)
Da li koristite neke proizvode kao i ja?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS