NEW IN # 12

Danas vam donosim poveći new in, kako mi je bio rođendan, nešto sam i dobila, a dosta toga i kupila, bilo je i poklona u vidu poklon kartica tako da mojoj sreći nije bilo kraja.
A kako trebam roditi za nekih tjedan dana, tako sam svašta i kupila jer pitanje je kad će me mali pustiti da idem u razgledavanje po drogerijama :) pa za svaki slučaj sam se opremila sa svime :P

Pa krenimo sa novitetima 

U Dm-u sam uzela neke stvari za kosu i puder za tijelo, koji je odličan



Vlažne maramice su bile na sniženju, pa sam uzela i veliko i malo pakiranje, Catrice puder je bio na sniženju 16 kuna i moja ljetna nijansa 040 medium beigre, losion poslije brijanja.



Dezići su bili 1+1 gratis




Pokloni četkica za zube koju sam dugo htjela, parfem, cipele i preslatke zimske šlape Malaca :)




U Avonu nisam pretjerano trošila :) samo gelovi, torba za kupovinu, bronzer 3u 1, muški parfem, gel za pranje lica i maska za kosu.



U Offertissimi sam uzela ove prekrasne plastične teglice



U Mulleru sam ugrabila novu kolekciju od Catrice i Essence
lakove Play with my mint, lucky, crveni latex matt. 


Paletice za konturiranje 010 ashy radiance, 020 warm harmony.


Tekuće ruževe i jedan običan 01 colour party, 04 show off, 06 make a statement, ruž 03 bff. 


I dva putna parfema, koja mirišu baš slatko, a ja to volim, nekome je miris presladak :) svaki je bio po 15 kuna.


Privjesak za ključeve i paket krema od Loreala  iako je od 20-30 g, pošto sam napunila sad 30, još spadam u tu skupinu :)


Šampon za dragoga, a za mene ledeni čaj 



Putna četkica, vodica za usta, konac, vlažne maramice, granule za usisavač, britvice, vata i gumice koje su za moju kosu preslabe, jer su mi već puknule :/



Još malo gelova za tuširanje i šminkice :)
WNW sjajila su užas, skore se na usnama, morat ću isprobati način da budu normalna ako to postoji :/




Sa Pink pande sam uzela eos, olovku za usne, rumenilo,paletu sjenila, a ostalo je bilo gratis :)


Kako vam se sviđa ovaj new in?
Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme?

Primjedbe

  1. Koliko divnih stvarčica. :D
    Koliko košta L'Oreal Skin Perfection set? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko si platila tekuce ruzeve'? btw divan post i super su stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 22kn a catrice ima skoro iste nijanse a oni su oko 40 mislim

      Izbriši
  3. jao, oči su mi ostale na catrice novitetima, jedva čekam da dođu i kod mene u drogerije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam kako ti je, stavila hrpu toga u košaru nisam mogla odoljeti i kako sam išla prema blagajni samo sam vadila i ostavljala eehheh

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS