EMPTY

Pozdrav dragi moji,
kada nešto kupiš moraš i potrošiti, i tako sam ja došla do još jedne pune košare praznih bočica.
Ovog puta nema nešto šminke, jer su bile vrućine pa sam se svega šminkala možda jednom tjedno i to kad bi išla do grada.
Pa da ne duljimo krenimo sa emptyem

Za početak tu su vlažne maramice i toletni papir Violeta , moji proizvodi bez kojih ne mogu i uvijek moram imati u zalihi. Jessa intimne maramice, ništa posebno, nekako mi se brzo osuše.


Avon gel za brijanje, povoljan i super odradi svoj posao, dragom ne izbiju nikakvi prištići niti iritacija po licu, samo nema ga svaki put u katalogu, pojavi se baš kad ga potroši :) listerine vodice total care i white koja nije tolika jaka kao ostale, i primjetila sam da čak djeluje na lagano izbjeljivanje zuba.


Fruttini gel za tuširanje odličan, Afrodita nova linija miriši božanstveno, mekano na koži ma sve pohvale, Nivea baš osvježava u ove vruče dane, Avon men linija mi je puno bolja nego ženska, nekako je sviježije i ne isušuje toliko kožu.


Vodice za tijelo su moj summer must have a potrošila sam kokos Fruttini, badem i vaniliju od Body-soul i cvijet trešnje od Avona.


Dezići isto preko ljeta idu u većim količinama zbog čestog tuširanja i špricanja preko dana, potrošila sam Olea pearl koji me ugodno iznenadio svojom postojanošću. Potions koji sam koristila umjesto parfema jer je dosta jak i dugo se zadržava na koži. Avon little white dress savršen miris i na kraju Oriflame roll on divine ništa posebno osim dobrog mirisa, mene ne štiti od neugodnih mirisa.


Na redu su neke kremice, o Sanosan baby kremi sam pisala i u prošlim empty-sima. Avon krema protiv celulita, solidna zateže lijepo kožu. Oriflame maska za lice, kod mene nije napravila apsolutno ništa, nikakve rezultate nisam primjetila. Biobaza after sun, lijepo smiri kožu nakon sunca, nahrani je i poslije nema onoh "prljavog" guljenja kože.


Tekući sapun  1l koji je koštao možda nekih 8 kuna je izvrstan, ne isušuje kožu i lijepo opere ruke. Sprej za kuću od vanilije, miriši trenutno, ali ukloni neugodne mirise.


Kad smo kod mirisa, potrošila sam i tri parfema i ima ih još dosta pri kraju :)
Roma-Laura Biagiotti meni jako drag parfem, ali je jak, više je zimski, a kako mi je malo ostalo odlučila sam ga potrošiti do kraja da jadan ne čeka zimu jer ih imam dosta.
Wild Pearl-Naimi C. najiše volim tako jednostavne bočice, miris je nekako proljetan, sladak i jako dugo traje na koži, imam ga već nekih 4,5 godina i sad sam ga tek odlučila potrošiti do kraja, jer uvijek uzmem neki novi i tako mi se gomilaju poluprazne boce :)
Pur Blanca-Avon mislim da mi je ovo među prvim parfemima iz Avona i obožavam ga, nikad mi ne dosadi taj miris svježine, prošao je svašta samnom tako je i otpao i čep :)


Malo i proizvoda za kosu se tu našlo, četka koju sam naručila preko ebaya prije nekih 2 godine već je sva u rasulu, koristila sam je na moru, jer obavezno se moram počešljati kad izađem iz vode, ništa posebno, jako brzo su se savile iglice.
Guma za čišćenje lica , prvo sam tako čistila, pa sam kisteve čistila na tome, sve u svemu nepraktična mi skroz.
Avon tretman za sve tipove kose, meni miriše po zelenim jabukama :) na kosi nisam primjeila nikakvu razliku osim što mi bezo mastila. Oriflame sprej za sjaj, kod mene je to bio trenutni sjaj, nije me mastio i kosa je lagano mirisala.


O Mixa kremi sam pisala ovdje.
Becutan vitaminska mast, odlična za osip i suhu kožu.
Avon winter night noćna krema, povoljna i odlično hrani kožu, malo je teža za ljetne mjesece, ali opet morala sam potrošiti da mi se ne pokvari čekajući zimu. Nije mi napravila nikakav nered po licu i brzo se upija.


Za kraj malo šminke ako se to može tako nazvati hehe
Avon winged maskara nikako ne odgovara mojim trepavicama, budu nekako tanke ravne i sama formula mi je rijetka, ne preferiram baš takve maskare.
Catrice sjajilo mi se nekako rastopilo i postalo jako ljepljivo pa ga zbog toga moram baciti, koliko god pazila curi negdje kod čepa, inače je jako lijepa formula.
Dexe borovnica sličan eosu, ali opet uveliko različit, jako brzo sam ga potrošila, više je kao vazelin, ali ima fini okus i miris :)
Balea hyaluron booster za podočnjake kupila sam na sniženju i ništa posebno, nisam primjetila nikakve rezultate, formula je jako rijetka i brzo se upije.



Eto toliko od mene u ovom "praznom postu" da li ste vi potrošili ili koristite neke od ovih proizvoda?




Primjedbe

  1. puno potrošenih proizvoda :) primjetila sam i kod sebe da se ljeti potrošnja uveliko poveća, hvala sunce na konstantnom tuširanju i špricanju.. i sama se nadam sve raščistiti i potrošiti,a onda na jesen kreće pretjerana opskrba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako I ja sada koristim sve sto mi je pri kraju da napravim mjesta za nove stvarcice, iznenadila sam se sto imam najvise parfema I krema koji su poluprazni :) a makeup mislim da nikad necu potrositi pogotovo palete I rumenila :)

      Izbriši
  2. Da li bi mogla makar ukratko usporediti vodice za tijelo? Uvijek kupujem Avonove jer su nježne, a jednom sam kupila Fruttini višnja-vanilija i koliko god da je divno mirisao bio mi je prejak i od njega sam dobivala instant glavobolju. Jakooo me privlače Fruttini i Body soul vodice, ali nitko ih ne recenzira :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina tu od fruttinija trenutno koristim I bas je jaka-preslatka, dok ova druga nije. Od bodya sam imala samo ovu Ikoja je vise uljasta tako da za druge ne znam. Po jacini mirisa je fruttini, avon pa soul. Fruttini limeta je pravo osvjezenje I svakako probaj.

      Izbriši
    2. Super, baš ću probati. Hvala na odgovoru ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS