CATRICE PRIME-FINE

Pozdrav drage moje,
za danas sam vam pripremila nešto malo o njezi usana.
Kod mene je čim ugledam nešto novo-povoljno za usne to moram isprobati.
Catrice je izbacio Multitalent lip scrub-balm.


Proizvod dolazi u velikoj tubi od čvrste plastike, baš kao i svaki balzam za usne
4g - 32 kune

Sad pošto je unutra zajedno balzam i piling, malo sam bila zbunjena. Bilo bi dobro da je pola pola napravljeno.
Balzam je narančaste boje, sa sitnim granulama, miris je sladak.


Meni se nikako ne dopada kao verzija balzama jer na usnama ostavi nekakav očajan narančasti trag, sa svijetlijim crtama od granula.
Dok mi je odličan kao piling.



Nježan je za usne, granule se istope na usnama nakon nekog vremena, i onda može proći kao balzam (ali mene opet odbija ta boja koju ostavlja).

Lagano njeguje usne, skida mrtvu kožu sa usana i ne isušuje usne.

Balzam koristim prije spavanja, jer sam tako primjetila da mi usne ujutro puno bolje izgledaju, i traje mi cijelu noć na usnama. Tako nemam problema sa bojom :)



Nijansa je 010 A lot of Apricot

  • ulje breskve
  • shea maslac
  • skida odumrele stanice kože
  • njeguje usne
Proizvod je dobar, ali meni samo za večernju rutinu, puno bolji mi je Essence o kojem sam vam već pisala ovdje


Da li ste vi pobali ovaj proizvod?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS