EOS HAND LOTION

Evolution of smooth

Za danas sam vam pripremila jedan losion za ruke, kako ste svi već dobro upoznati sa Eos balzamima za usne, na red je došao i balzam ili losion za ruke.

Kod nas se mogu kupiti u Dm-u i cijena ima je 35 kuna, 44 ml.




Ovaj losion sam htijela naručiti prije mislim 2,3 godine online, ali nikako mi se nije isplatio zbog shippinga.

Kod nas su u ponudi mislim 3 različite vrste, bar sam toliko otkrila u Dmu

Sadrži 

  • shea maslac
  • aloe veru
  • ekstrakt zobi
  • 90% prirodan

Onaj koji sam ja uzela je rozo pakiranje Berry Blossom
Napravljen je od mekane plastike, lako se istisne iz tube, a ipak je čvrsto tako da vam neće puknuti ako vam padne na pod.

Losion se brzo upija, ostavlja predivan miris na rukama, ruke su u trenu mekane i glatke.
Dovoljna je kap zrna graška za svaku ruku..


Ne mogu reći da sa jednim mazanjem, ruke će ostati cijeli dan mekane, ali nećete trebati nakon svakoga pranja ruku ih mazati.
Ja ga koristim dva puta dnevno, ujutro i navečer 


Zanimljivo je to što se trenutno upije, ruke budu kao da ih niste s ničim namazali, a opet osjećate da imate nešto na njima i da je nestalo ono zatezanje.

Nakon što ga potrošite možete nasuti neku drugu kremu ili losion u njega i imati stalno u torbici, jer je pakiranje idealno za torbicu.

Otkrila sam da mi puno bolje odgovaraju losioni nego kreme za ruke, jednostavnije mi je baratati rukama, jer sa kremom kad se namažem moram pričekati nekoliko trenutaka da mi se ruke posuše pa tek onda mogu nešto obavljati, a imam i osjećaj da mi je nešto na rukama.




Što vi mislite o ovome losionu, da li ste ga probale, ili ste i dalje vjerne nekoj posebnoj kremi za ruke??


Primjedbe

  1. Eeee to sam cekala, znaci valja cim je na blogu �� Preslatko mi je pakiranje, ti sta kazes-stane u svaku torbicu. Morat cu ga isprobati, nema mi druge.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS