SERIJE #3

Pozdrav dragi moji,
za početak želim svima Sretan Uskrs!

Za danas sam vam pripremila treći nastavak serija koje trenutno pratim.
Prva dva možete vidjeti na sljedećim linkovima
Serije 1
Serije 2


Pošto mi je dosta serija završilo, a dok za neke čekam da izbace nove nastavke, tako sam morala pronaći neke nove za gledanje.
Gledanje mi se svelo na jednu, dvije epizode dnevno, ako i toliko uspijem pogledati od sina.
Tako da mi se podosta nakupi :)

Pa krenimo

Vratili su se novi nastavci Zakona braće, tu sam seriju obožavala i moram vam reći da je 5 sezona skroz napeta

Prison Break



Otkrila sam i seriju Taboo koja mi se u početku nije svidjela, ali onda nikako doćekati nove nastavke


Tu je i Six koje mislim da će se malo vama svidjeti, malo drugaćija serija od onih koje inaće pratim.



Najnovija serija koju sam počela gledati je 13 Reasons Why



Još jedna jako dobra serija je i Riverdale 


Seriju koju jako dugo pratim, a nisam je spomenula niti u 1 i 2 nastavku je i Teen Wolf 


Tu je i Frontier 



Eto to su moje trenutne zanimacije, da li vi pratite koju od serija i kako vam se dopadaju,
Imate li neku za preporučiti ??

Još tu i tamo znam pogledati Igre prestolja i Walking dead

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS