EMPTY .,.

Pozdrav, sve si mislim kako jako dugo nisam pisala o praznim bočicama, kad ono u 1 mj sam praznila košaricu.
Ovoga puta u košari se našlo jako puno proizvoda, za ova tri mjeseca, pa da ne duljim krenimo sa hrpom slikica

Bebolino je potrošio dosta stvari, ili sam neke ja dovršila, Avon šampon od banane odlično miriše, ali malcu nikako nije odgovarao, a za moju masnu kosu je držao dva dana bez pranja.Ziaja kupka je punog mirisa, lijepo se pjeni i nije jaka za kožu, svakako preporučam.Aderma exomega ulje za pranje, savršeno čisti, njeguje osjetljivu dječju kožu, ne pjeni se jako i na koži ostavi lagani zaštitni sloj.Becutan nezamjenjiva dječja krema za guzu.Sudocrem odlična krema za velike i male, riješava crvenilo, ispucanu kožu, a može se nanositi u tankom sloju kao i krema za lice. Hipp krema za lice, dosta masna. Nuby gel za zubiće, nama živi očaj, gorko, kiselo, namazali 2,3 puta i bacili.





Mužić je potrošio svega i svačega i po njemu kao i svaki muški sve mu valja, sreća pa mu ja biram parfeme po svom ukusu :) Jedino pravilo kojeg se drži da mora biti gel za brijanje, pjene nikakve ne priznaje, i balzam poslie brijanja ne smije biti alkoholni niti u vodici, samo mliječna formula 



Gelovi za tuširanje su stalno drugi na meniu,  Dove lijepo ostave kožu mekanu, ovaj Shop je živa katastrofa, baš sam razočarana, Fa me ugodno iznenadio i vratio u mladost, jer oni su bili moji prvi gelovi za tuširanje i dalje su ostali odlični.




Lush maslac za zanoktice i ispucalu kožu, mi nije bio nešto posebno, jako je masan, miris mi se nikako nije dopao, niti sam primjetila poboljšanje u vezi zanoktica.Loccitane krema za ruke od ružinih latica, odlična, taman je masna, brzo se upija, dugo traje i ostavlja dugotrajan miris. Balea losion koristim poslije pranja ruku, da mi trenutno smakne zatezanje ruku, inače nije proizvod na duge staze.



Dosta se dezodoransa potrošilo, jer ih imam puno na pola, pa sam odlučila napokon prvo potrošite sve, pa krenuti sa novim. Biobaza od meda nije nikako za mene, ja se usmrdim pod njim, tako da je nakon par korištenja završio u smeću, čisti promašaj.Borotalco me jako oduševio, što zbog mirisa, što zbog postojanosti na koži, Aveo vanila, ništa posebno, jak miris vanilije koji ispari nakon 10 minuta.


Garnier je postao moj novi omiljeni roll on, savršen u svakom pogledu, ali samo ovaj sa 72 zastitom. Nivea klasika, za svakodnevno korištenje, ali nikako samo da nju koristim, jer od toga nema nikakve zaštite, uz nju moram i roll on


Šampona sam jako puno potrošila, ni sama ne znam kad sam to sve stigla. Schauma miriši po žvakaći i izdrži mi čak tri dana da mi se kosa ne zamasti, Avon od kruške mi je najdraži njihov i meni među najboljima, namjenjen je svakodnevnom pranju, muž koristi samo HD, Aussi regenerator nije ništa posebno, ali zato miriši nenormalno.


Često koristim Loreal šampone i svi su mi isti, Acidosalus šampon ne znam šta da mislim o njemu, prvo pranje ne pjeni se uopće, a onda drugo i mala količina pjeni kao luda, miris je pravi biljni i kosa je za dva dana koma prljava, kao da se ne da isprati skroz sa glave.


Listerine od zelenog čaja nije niti upola dobar kao plava i zelena verzija, Balea miceralna super mi paše za kožu, lijepo skida make up, jeftina i odlična.


Ziaja miceralna otkriče među miceralnim, ukloni sav make up u jednom potezu, za oći nije potrebno dodatno trljanje, našla se na mome popisu jeftinih a učinkovitih stvari.
Baby ulje mi je draže nego losioni i kreme za tijelo, jednostavno nanesem na mokru kožu i obrišem, lijepo hrani, njeguje i koža nije masna, samo morate paziti da ne pretjerate u količini jer preko ljeta koža postane nekako ljepljiva.


Mustela krema za lice je muž koristio i veli da mu je bila dobra, mali je dobio osip od nje, a meni se miris ne sviđa, prejak.
Nivea krema koja se nanosi na mokro lice i ispere, jako zanimljiva, i odlična ako se žurite, ja sam je koristila kod jutarnjeg tuširanja.Kozmo maska za lice ništa posebno.


Avon gel za pranje lica sam koristila kod tuširanja, za razbuđivanje, gust je, lijepo miriši, lagano očisti pore, ali ne znam kako skida ostatke šminke.Himalaya gel savršeno skida šminku, koža je vidno čisča i svježa, dosta je gust i dovoljna je mala količina, jako je želeast i ako staviti veliku količinu bit će va teško lijepo očistiti lice, dosta se pjeni.


Avon sprej za stopala, momentalno osvježi umorne noge i da im svježinu, nešto na principu dezodoransa, Topfer ulje za kožu miriši po žitu, i sina je jako svrbila koža i smetao mu je, meni je dobro došao kao ulje nakon tuširanja i za masažu.
Soap&Glory da ima kod nas za kupit, mislim da bi sve gelove za tuširanje izbacila i koristila samo njega, od mirisa do njege odličan, miris se osjeti i sutradan na koži, jako nježan za kožu, koža je poslije mekana i nije potrebna nikakva krema poslije.


Nikel anticelulitni gel me nije nešto posebno oduševio, ako namažem i ne osjetim ništa to kod mene ne prolazi, miris je čudan.


Ulje bršljana sam koristila u borbi protiv celulita i mogu reći da je jako učinkovito i bolje od svakakve kreme.
Ulje gospine trave pomaže kod ogrebotina, infekcija i tako toga.


Hansaplast gel nakon uboda insekata u trenutku nestane svrab i dovoljno je jedno mazanje, bez njega ne mogu zamisliti ljeto.
Avon sprej za jastuke i posteljinu miriši čarobno, primjetila sam da mi je puno ugodnije utonuti u san uz taj miris i ovo mi je već četvrta bočica, šteta što nema za kupiti u svakom katalogu.


Avon serum za vrhove koristim nenormalno i uvijek moram imati jedan u rezervi, ovog puta su dva otišla. Neka svijeća bez mirisa :)




Avon balzam za stopala, više sliči vazelinu, miriši po lavandi i odličan je prije spavanja i staviti noge u pamučne čarape, jako dugo traje i dovoljno je namazati noge 1,2 puta na tjedan.
Maslac za tijelo mi se nikako nije svidio, jer je premastan, sporo se upija, jako se osjeti čajevac. I još jedna krema za dječju guzu.




Nivea balzam poslije depiliranja, odlično obavlja svoj posao, nema uraslih dlačica, crvenila, i produži glatkoću nogu za jos 1,2 dana.
Loccitane vodica za lice me nije nešto očarala, ponekad me znalo zatezati lice od nje i svrbiti.
Afrodita okoloočna krema među boljim koje sam probala.


Maska iz Avona mi je služila umjesto regeneratora, ali dosta je mastila kosu, i uvijek sam imala osječaj da se nije isprala do kraja, Intimne sapune najviše koristim Avonove, za sada nemam nikakve zamjerke za njih, tako da i dalje ću im ostati vjerna dok ne naletim na neki novi.


Mf puder mi je među dražima i među rijetkima koji koristim već 3 bočicu, savršeno mi paše za kožu i ne oksidira što mi je jako važno.
Essence maskara ima odličnu četkicu i lijepo mi je naglasila trepavice, ali jako brzo se osušila.


Essence sjajilo mi nikako nije leglo, prevodeno je, lijepi usne, ali je zato boja odlična. Catrice camouflage odličan za sakrivanje nepravilnosti, čak mi je bolji nego onaj u teglici. Parfem iz kozma sam dobila u nekoj kutijici i odmah se zaljubila u njega.


Linkovi 

Balzami za usne
Balzami za usne
Avon pjene za kupanje
Avon gelovi za tuširanje
Afrodita mousse
Ionsko srebro
Manhattan sjajilo
Aussie beach
Vodice za tijelo
Loreal ulje

Komp je odlučio po svome tako da ima raznog rukopisa, jednostavno nije dao ispraviti niti pisati ponovno.

Kako vam se sviđa prazna košarica, da li ste vi potrošili nešto kao i ja ili probali nešto što va super odgovara dok meni baš i ne?


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS