AVON...

Advance Techniques
Daily shine

Mislim da je ovo najpoznatiji Avonov serum za kosu, dolazi u meni prejednostavnoj, a tako slatkoj bočici. 
Staklena bočica od 30 ml, sa zelenim čepom i pumpicom na vrhu.

 Gore se nalazi još plastični čepić tako da možete biti sigurni da vam ulje neće iscuriti jer sjeda na "klik" i super drži. Cijena mu je na akciji 25 kn (često imaju akciju na njega).

Ulje je namjenjeno  svim vrstama kose. Njegova uloga je da zaglađuje vrhove i daje kosi predivan sjaj. Miris mi je onako frizerski, kao da sam izašla iz frizerskog salona, što je meni super.
Meni je ovo već neka 12 bočica, jer sam ga znala potrošiti i u 1 mjesecu.
Koristi se na ručnikom posušenoj kosi, kao i većina ulja.

Nekada bi ga stavila 2,3 sata prije pranja kose na cijelu kosu (za moju dugu treba skoro pola bočice heheh) i kad bi ju oprala bila bi puna sviježine i jako sjajna.

Nastavit ću ga i dalje kupovati jer mi se stvarno sviđa i kosu mi drži sjajnom i lijepom.

Da li ste vi probali ovo ulje i kako ste zadovoljni s njime ?

P.S: Pumpice od seruma dobro operem, nekad i močim po 2,3 dana u toploj vodi sa deterđentom za pranje suđa i onda ih koristim za Colorstay puder, odlično paše u bočicu od pudera i ne trebam se mučiti sa sipanjem pudera :)

SLIKE









Primjedbe

  1. Meni je ovo omiljeni serum, probala sam i onaj plavi i rozi i neki Balein, ali ovom sam se opet vratila, bas je dobar, a miris mi se posebno svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedino nisam probala taj rozi, nekako me ne privlači, da miris je odličan

      Izbriši
  2. Odličan je, doduše ni ostali Avonovi serumi mi nisu bili loši ali ovaj je meni samo za vrhove jer mi u suprotnom zamasti kosu no pravilnim nanošenjem radi se o stvarno idealnom proizvodu za vrhove. Ne mogu zamisliti koliko kose moraš imati da istrošiš pola bočice, meni jedna traje mjesecima! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni niti jednom nije zamastio, očito jer imam jako suhu i gustu kosu, pa se bočica samo tako isprazni :)

      Izbriši
  3. Koristila sam Avonov serum, no nisam primijetila nikakvu razliku na kosi, tako da sam s vremenom odustala od upotrebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda ti jednostavno nikako nije pasao ili si ga prekratko koristila, probaj sa onim sa arganom :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS