CIMET ROLICE



Pozdrav dragi moji, kako sam bolesna tako me nema nigdje :)
Viroza me poharala nakon dosta godina, onako poprave, popraćena i temperaturom, kod mene je uobičajeno malo kašalj, nos i kihanje, ali rijetko da me i temperatura uhvati, ali sad sam "ranjivija" pa moram dizati organizam.

Danas vam donosim svoj brzinski "keksić" otkad sam otkrila recept, prije nekih 5 god, stalno radim ovaj kolač, mislim da će vam se jako svidjeti, ako naravno volite CIMET 

Sastojci tijesto:

  • 600 g brašna
  • vrećica kvasca
  • 6 žlica šećera
  • 1 vanil šećer
  • malo meda
  • 2 jaja
  • 200 ml mlijeka
  • 100 g maslaca
  • malo soli


Tijesto umijesiti od svih sastojaka i ostaviti ga da se digne.
Dok se tijesto diže, vi možete umutiti nadjev.


Nadjev:

  • 7 žlica šećera
  • 125 g maslaca
  • 2 žlice cimeta
  • malo ruma (ako hoćete)
  • ekstrakt vanilije 3 kapi
  • kokos ako želite

Sve skupa izmiješati u čvršću smjesu



Tijesto razvaljati na 2 prsta debljine, na to staviti nadjev, zarolati, premazati sa jajetom i izrezati kriške.






Staviti peć na 15-20 min na 180C

Ostale slike:







Da li ste već probali rolice i kako vam se čine ?

Primjedbe

  1. uuuu veliki sam fan cimeta, ovo definitivno moram probat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma savršene su, mekane, a tek cimet kako se fino osjeti

      Izbriši
  2. uuu fora izgleda...moram probati kad dođem ti u goste :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično izgledaju, a obožavam miris cimeta. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako je i meni, mogla bi ga stalno mirišati :) pogotovo kad se peče kolač pa cijela kuća miriši

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS