stvarčice :))


Kako sam dosta stvari potrošila, a dosta ih je pri kraju, morala sam se obnoviti, mislim nisam morala, ali glava je tako odlučila :)
Čula sam vijest da će se do 5 mj zatvoriti Muller u Sk, stvarno ne znam što bi rekla na to, jer to mi je omiljena trgovina za kupovinu, tamo nađem sve potrebno za kućanstvo i naravno ženske sitnice. 
Nadam se da će dobro promisliti i neće staviti ključ u bravu, jer to nije nikako u redu :(

A sada krećemo sa novim stvarima, svi znate da volim kupovati u second shopu, jeftino je, nađe se novih stvari ili stvarno jako dobro očuvanih. Robica je zgužvana, jer sam oprala, a peglanje ostavila za neki drugi dan :)
Obje haljine su koštale po 15 kn, mornarska na pruge i traper, koja puno ljepše izgleda ispeglana :). Košuljica je bila 10 kn, a vesta bez rukava 5 kn.

Iz La Croe su mi poslali paketić, slijede recenzije, a Biobaza krema je bila u paketiću iz Dm-a

Kako mi je trebala neka mala torba, svratila sam do Kik-a oko 50 kn

Sa Ebay-a sam uzela kalupe za kolače, rezač jabuke, koji je odlična stvar, bocu od 400 ml, sve je bilo komad oko 1-3 $

U Kauflandu za nekih 7 kn sam našla ovaj poklopac za miksanje, zekonje su iz Kika po 10 kn

Svijeće iu Mullera, ljubičica i čokolada po 15 kn, veliki i mali kalupi su iz Lidla, cijedilo Kik 7 kn, četka kik 7 kn

U Lidlu sam uzela sapune po 8 kn, nisam ih još probala, ali valjda neće jako isušivati ruke, britvice mislim Muller

U Mulleru sam uzela Rexonu bez koje ne mogu oko 50 kn, mali putni roll-on nekih 5 kn, putni Listerine.

Avon puder, koji se pokazao odličnim, slijedi recenzija, vodica za tijelo 8 kn, 3 mirisa za posteljinu koji su bili 8 kn, nemogu opisati kako je divan miris, regenerator i uljni sprej za kosu iz nove linije, testeri  hidrokolor indulgence ruževa.

U Dm-u sam našla ovaj novi vanilla gel-mlijeko za tuširanje i nije me osvojio, bolja mi je ona narančasta verzija 22 kn


U Dm je bilo 25% na Mixa proizvode pa sam uzela mlijeko za tijelo i tonik za lice, Alba cleanser 50 kn, i maskara je bila 30%


Offertisima naušnice 8 kn, Muller kist 12 kn, lakovi i olovka za usne


Na Kameji je bilo 50% na Artdeco proizvode, pa sam naručila 2 sjenila, rumenilo, magnetsku kutiju, sjajilo, olovku za oči i usta, bronzer je bio gratis.



Primjedbe

  1. Super new-in! Kalupi za kolačiće su odlični. Volim silikonske kalupe, a i Artdeco šminka mi je izvrsna! Nadam se da će uskoro i recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja sam sva u kalupima, više niti ne znam koliko ih imam hehe, bude naravno

      Izbriši
  2. Koja je Artdeco olovka za usta u pitanju? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalno sve redom! Posebno la croa stvarčice (jako volim ulje i masku) i čokoladnu svijeću iz mullera <3 bolje mi mirisi od one dmovske profissimo :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS