Prazne bočice

Došli smo do prvog ovogodišnjeg posta poznato zvanoga EMPTY.
Zanimljivo je to da kad isprazniš boce, posude i baciš ih, nisi svjestan koliko potrošiš.
Uvijek sam mislila da samo kupujem, a ništa ne trošim, pa sam se pitala tko mi po kući krade stvari jer jednostavno nestaju.

Ovako kad imam posebnu košaru za otpatke vidim da nemam duha kradljivca doma, nego ja ipak potrošim to :)

Pa krenimo sa stvarčicama, mislim da ste već upoznati sa mojim odnosom između Avonovih tušilica, nit se volimo, a niti ne volimo. Ovo su Ascent uplifting for men 500 ml,dragi stvarno super miriši od njega, zatim Blissful 750 ml meni najdraži gel za tuširanje, miris je očaravajuć, samo zamjerka što ga nema stalno u katalogu. Avonov Mood therapy sa shea butterom 500 ml je novija verzija koja miriše predivno, osjećaj je kao da si u spa salonu. Palmolive Smooth delight od makadamije i kakaa 250 ml, ostavlja mi kožu mekanom i baršunastom. Balea uljni balzam za tijelo 400ml meni jedan od dražih, miris se fenomenalan, kao i sloj koji ostavlja na koži, nije mi potrebna poslije krema za tijelo, plava verzija mi nije nikako pasala, još trebam probati od vanilije :). Tekući sapun Daisy med i kokos 1l bio je nekih 8 kn, što je najbitnije ne isušuje mi ruke.


Kad smo već kod njege tijela tu se našao i Eveline slim extreme 3d krema za mršavljenje i učvršćivanje tijela 250 ml, po meni ništa posebno ima trenutni učinak hlađenja i zatezanja tijela, preko ljeta me svrbila koža od njega.
Babylove ulje za trudnice 250 ml, kupila sam ga prije par mjeseci jer mi je trebalo neko ulje, a ovo je bilo jeftino, a kako imam jako suho područje trbuha i bedara, od ovoga ulja me je sve svrbilo, a najviše u predjelu kičme. Otvor je užasno napravljen jer ulje uvijek završi po cijeloj boci izvana, jednostavno curi :(
Rexona moj najdraži dezić, pisala sam o njemu u ovom postu



Sad malo o kosi Le Petit Marseillais regenerator od 1 minute za obojenu i oštećenu kosu 200ml. Moja kosa i regenerator se nikako nisu voljeli, bila je poslije sva oštra, zapetljana i nekako suha, tako da sam na kraju ga koristila zajedno sa maskom, ništa posebno za mene. Avon colour moisture maska za kosu 125 ml, najčešće sam koristila prije pranja kose, ostavila da mi odstoji na kosi po par sati, inače koristi se kao i svaka maska i ispere. Avonove maske u teglicama od 125 ml Acai berry & shea oil, Yumberry&yogurt maske koje sam najčešće koristila kad nisam imala nikakve druge, cijena im je bila po 15 kn (sniženje) omekšavaju kosu i lako se rasčešljava kosa.
Syoss ulje 100 ml za ispucalu i suhu kosu, sviđa mi se što ima pumpicu pa je lagano za korištenje, većinom korišteno preko ljeta, na moru. Nosila sam ga na plažu i svaki put kod izlaska iz mora stavila na kosu. La Croa testeri maska i ulje, ne mogu puno reći jer je nestalo u jednom korištenju.


O Biodermi sam pisala u ovome postu, Avon sun krema za lice 50 ml dobro štiti, nije mi izazvala nikakav nered po licu, koristila sam i kao podlogu. Avon protecting piling za lice 75 ml koristila sam u tuš kabini, lijepo očisti nečistoće i ostavi lagani miris šipka na licu, koža bude svježija i glađa. Avon men gel za brijanje 100 ml dragi ga nije podnosio, jer ne ostavlja nikakav trag na licu, nego izgledate kao da ste uronili glavu u vodu i ostalo vam mokro, dobro je služio u brijanju, ali zamjerka za "nevidljivost" :)


Ovu maskaru sam prije jako voljela, ali sada mi smeta njena velika četkica, Loreal maskare su mi na prvom mjestu, ali ova je prešla u zasićenost. Super povećava trepavice, čini ih jako crnima, lijepo razdvaja. MUA puder nijansa 2 Honeycomb dobar i jeftin puder, za svaki dan. Vichy dermablend nijansa 25 nude, je najgori i najbolji puder, što se tiče pokrivanja super obavlja stvar, nešto je teži puder, ali meni to ne smeta, a sad užasno je izbor nijansi, njegovo oksidiranje na mome licu, jednostavno postanem narančasta, ili nađem presvijetlu ili pretamnu nijansu-ne postoji ona između :( preslikava se jako.
Revlon colorstay 340 early tan ovo je moja proljetna boja, točno takve boje mi je ten na proljeće, kada već lice uhvati zrake sunca, preko zime ga miješam sa svijetlijom nijansom. Meni jedan od dražih pudera, moj je za masnu i mješovitu kožu, ali mogli bi kod nas proraditi na izboru nijansa.


Za kraju su tu dva parfema, u isto vrijeme dragi i ja smo potrošili svoje Replay, njegov mi na početku uopće nije mirisao, a onda na pola bočice mi je postao dobar 50 ml. Moj 40 ml je baš nekako cvijetni , ljetni i mislim da ću obnoviti kupnju kad potrošim hrpu ostalih što imam, a kako je većina pri kraju neću dugo čekati na to :). Zanimljivo je to što parfem  na koži u dodiru sa vodom postaje intenzivniji, svakako je među 10 mojih omiljenih parfema.









Primjedbe

  1. Koliko potrošenih proizvoda :). S tvoje liste sam probala samo Avon Senses gel za tuširanje i LPM regenerator (za normalnu kosu), ali nažalost, nisam nimalo bila zadovoljna tim proizvodima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam dosta proizvoda koji su pri kraju, a ja uvijek otvorim novi, tako da će biti još praznih puno :)

      Izbriši
  2. Dosta si toga potrošila sad se možeš lijepo obnoviti :) Ja sam samo koristila Avonove tuširalice i super su mi ljeti :) baš lijepo osvježavaju i imaju lijepo miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da i meni nekako više odgovaraju ljeti, ali kako je kod mene tvrda jako voda, mislim da i to jako utječe na reakciju na mojoj koži

      Izbriši
  3. oooooo svaka čast :D Nisam ništa od ovoga probala, MUA puder mi izgleda zanimljivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odličan je a dosta povoljan, svakako probaj, samo budi pažljiva u odabiru nijansa,ja sam naručivala po 2,3 nijanse :)

      Izbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS