empty.... 7mj 2018

Pozdrav,
Prvo sam mislila pisati o nečem drugome pošto sam napokon uhvatila malo vremena, ali opet nagomilalo mi se toliko praznih bočica da sam morala prvo to riješiti.
Zadnji empty sam pisala mislim u 1 mj, tako da je eto prošlo skoro 7 mj i svašta se potrošilo.


Pa krečemo sa velikom količinom tuširalica, slike su takve kakve su jer sam morala slikati po noći dok djeca spavaju :)








O sprejevima sam pisala, kao i o Uriage miceralnoj, dugo sam koristila Avon gelove, ali sam odustala od njih i prešla na druge. Cien su me ugodno iznenadili i moja koža ih voli, ostavljaju lijep miris i ne isušuju. Dove mi je savršen pogotovo miris i jako je kremast. Balea pjena mi je nešto posve novo i super je stvar i sporo se troši, gušt je tuširati se s njom, dok mi ovaj sa šljokicama nije odgovarao nikako i koža me svrbila od njega.

Tu je bilo i nešto proizvoda za kosu






Balea linija od kokosa je odlična, ali toliko teško se istiskuje proizvod da sam odustala od nje, boca je toliko tvrda, rupica mala da ti treba sva sila svijeta da izađe van. Parfem za kosu mi je odlično došao i miris mi se baš sviđa, kosu lijepo osviježi.Loreal jako volim i njihove maske najčešće kupujem jer mi odgovaraju. Farmasi šampon od jaja toliko divno miriši da je to nestvarno, šteta što ga više nema za kupiti, koristila sam i masku isto je odlična.

Za tijelo nisam nešto puno koristila jer sam bila trudna pa mi nije ništa odgovaralo osim ulja.






O Biobazi i Adermi sam pisala 
Bademovo ulje sam koristila za kupanje i mazanje trbuha u trudnoći, kao i Neven kremu i ta kombinacija mi je jedina ublažavala svrbež.O Cien ulju za depilaciju sam također pisala. Cleopatra pasta mi je bilo bacanje novaca jer ničem mi nije poslužila.Almalfi ulje sam kupila u ofertisimi i odlično je. Eucerin mi nije bio ništa posebno, jako sporo se upijao i ostavljao mi nekakav čudan osjećaj na koži. Nivea losion je super, koža dugo miriši, brzo se upija i ništa mi nije smetalo.













Puder prije depilacije je nešto što vam ne treba, čisto bacanje novca, tekućina za dezinfekciju šminke isto mislim da ne treba, niti ne znam da li to uopće djeluje, ali ja sam špricala dok nisam potrošila, i više je neću kupovati. Pisala sam o jutarnjoj njezi pa tamo imate neke proizvode.
o Gyno pro uskoro pišem kad uhvatim vremena, ali da vam kažem odlična stvar, meni je ovo već 3 bočica. Loreal ULJE ZA KOSU PREDIVNO MIRIŠI I BRZO SE UPIJE, pa ne ostavlja onaj mastan trag, nego samo sjaj.Bocassy gel krema me se nije nešto dojmila, nekako mi nije sjela na kožu lica, tako da ju je muž potrošio do kraja, također on voli Avon kreme  za lice, jer su dosta lagane.Nuxe piling koliko je grub toliko je i nježan, svakako planiram opet uzeti, dok mi Balea stvorila na licu crvenu masku u obliku opekotine, bila sam trudna pa ne znam da li je zbog toga ili mi jednostavno ne odgovara, tako da nakon 3 puta je završila u smeću.Avon miris za posteljinu od lavande je odličan, posteljina toliko dugo miriši i baš je ugodan miris lavande, jer meni je ona prejaka. O parfemima ne trebam, meni su svi super :)
o roll onima sam pisala.

Potrošilo se nešto i šminke, dosta stvari mi je bilo pri kraju, tako da sada dugo neću imati ništa prazno :)







Essence med linija za nokte ne radi apsolutno ništa, ali potrošila sam reda radi.
Catrice mi ima odlične pudere.
O nekim maskarama sam pisala.
Baby skin mi je odličan, silikon tekstura koja se odmah upije i koža je u trenu mekana, zaglađena, puder odlično sjeda na nju, koristila sam kao primer i ujutro poslije kreme.
Essence olovka za obrve je ili bila prazna ili ništa ne radi, čisti fail.

O kremama za sunce sam pisala, i skupilo ih se dosta, ali uskoro odlazim na more pa če ih biti još praznih



Potrošila sam dosta i mirisnih štapića i sprejeva, inače njih kupujem u ofertisimi za 11 kuna i pašu na kučište od glade i ostalog i mogu reći da čak neki i bolje i duže mirišu, a jeftiniji su i troduplo.





Tu se našlo i dosta mini verzija





Ostalo




Apivita gel za umivanje užasno sporo se troši, laganog je mirisa, ukloni svu nečistoću i kad potrošim sve zalihe umivalica planiram opet uzeti.


Eto to bi bilo to što sam uspjela potrošiti, kada pogledam to mi je nekako malo proizvoda za 7mj, kakva je situacija kod vas, da li potrošite puno više u tom periodu ???

Linkovi




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS