BEOGRAD

Pozdrav dragi moji


Prije par mjeseci posjetila sam Beograd i mogu vam odmah priznati da sam se zaljubila u taj grad.
To što sam gledala na televiziji nije ni približno opis ljepoti koju nudi Beograd, nisam se zadržala dugo, nego samo preko vikenda, odnosno 3 dana.
Zatekla nas je kiša, ali ja ipak nisam odustajala nego sam sklupčena pod kišobranom i prohladnim vjetrom krenula u istraživanje.
Prvo što sam obišla je STARI DIO BEOGRADA , KALEMEGDAN je stvarno predivan, za one koji vole stare zgrade, kule, mostove- na ovome mjestu će uživati





 tu je naravno i  SKUPŠTINA SRBIJE


Puno je slika, nisam znala što objaviti jer meni je sve krasno, bitno :)
Tu se nalazi i poznata ulica KNEZ MIHAJLOVA


Naravno da ništa ne bi bilo bez moje perspektive HRAMA SVETOG SAVE I KUĆE CVIJEĆA


To bi bilo sve od moga maloga šuljanja  po Beogradu, nadam se da ste uživali u slikama, ako ste u mogućnosti svakako posjetite ovaj prelijepi grad :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS