KNJIGE

Hello,

Ovako za početak, velika sam ljubiteljica čitanja, stvarno čitam sve ali nekako mi
je najdraža belatristika..
Kao što su zasigurno sve vas ponijele priče o vampirima, vukodlacima, pa i one erotske,
tako sam i ja zaglibila u taj svijet "fantazije" 
Do sada najdraži nastavci su mi od J.R.Wadr-Bratstvo crnog bodeža, to je serijal od 15 knjiga (bar ih ja za sada toliko imam :) )

To je priča o Vampirima, Degradima, Ljudima, puna je erotike i naravno krvi :)
Svakako vam preporučam da je počnete čitati,ako već naravno niste

Ja sam sada na 14 dijelu i obavezno čitam prije spavanja, jer tako nekako lakše utonem u san :)


Kao što vidite imam preslatki bookmark iz Avona :)
Evoga kako knjige izgledaju sve na okupu, kao što vidite ima i debljih i tanjih,svijetlijih i tamnijih




To bi bilo sve za moj prvi post na temu čitanja, nadam se da vam se svidio, do idućega čitanja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS