NYX butter gloss

Pozdrav dragi moji u ovaj kišni dan, danas vam donosim recenziju meni najdražih sjajila za usne. Riječ je o NYX butter glossu, imam ih u četiri predivne nijanse i neznam koja mi je ljepša od koje.
Koristim ih svaki dan, samostalno, ne stavljam ih preko ruža, eventualno preko neke olovke za usne.
Nemojte me držati za riječ, ali mislim da ih kod nas u Hrvatskoj ima samo u Osijeku, ja ih većinom kupujem online. Znam da je prije postojala neka trgovina u Zagrebu, ali više ih ne drže.




Ovako na slici izgledaju kao da su sve četiri nijanse iste :) stvarno sam uslikala puno slika, ali nisam nikako mogla dobiti razliku u nijansama.
Sjajilo na usnama daje osjećaj kao da vam se maslac topi na usnama, ako znate na što mislim, stvarno je jako soft za usne, ima predivan miris i postojanost je odlična.
Usne mi se ne gule niti pucaju od njega, lijepo ih njeguje i daje im mekoću. 

Peaches and cream je nekakva breskvasta nijansa sa pink tonom. Dosta je pingmentiran i ako ga se stavi jako na usne daje baš intenzivnu boju


Vanilla cream pie, je meni najdraža boja i već je lagano pri kraju. Isto me miris vuče na vaniliju, stvarno predivan miris, mislim da niti jedna sjajila ne mirišu toliko kao butter gloss.


Strawberry parfait, nije toliko intenzivna u jednom premazu, kao ove prethodne dvije, napravi lagani sloj tamno pink, koja lagano vuče na ljubičastu. O mirisu više ne trebam govoriti, tako da i ova boja ulazi u miris vanilije :)


Za kraj je ostala nijansa Cupcake, najpigmentiranija od ove četiri što imam. To je tamnija pink nijansa, dovoljan je jedan premaz jer ostavlja jak trag. Meni zamjenjuje ruž, jer je boja jaka, a ne suši usne nego ih njeguje.



Što je najvažnije meni kod odabira sjajila je da ne ostavlja usne ljepljivima, nema mi gorega kad krenem otvoriti usta, a ono kao da sam se namazala ljepilom koje se još nije osušilo, a da ne pričam kad puhne vjetar i donese kosu na lice :)
Kod ovi sjajila mi se to nije niti jednom dogodilo, mislim da su pravo otkriće za mene butter gloss.
Evo još par slika kako izgleda na ruci na suncu i hladu.



Da li vi koristite butter gloss?






Primjedbe

  1. tako mi je krivo što ih nemam u blizini da ih isprobam :D
    privlače me ta butter sjajila, ali i ruževi <3
    od navedenih mi je najljepši Vanilla cream pie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam puno čula pohvala za njih, pa sam naručila jedan za probu i nisam mogla stati :)

      Izbriši
  2. Peaches and Cream mi je najljepši, želim ga već jako dugo, ali mi se ne da naručivati jer NYX nema na ovim europskim stranicama. Mislim da su mi ovo najdivnija sjajila ikad.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se s tobom da su najdivnija i najkremastija

      Izbriši
  3. za sada ih imam 3, a ostala 3 su na putu do mene :D meni su odlicni jer ne preferiram bas ruzeve, ali volim sjaj i laganu boju tako da za mene su nyx butter glossevi pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. isto razmišljam kako bi uzela još koji, ali se nikako nemogu odlučiti od toliko nijansi :)

      Izbriši
  4. Strawberry parfait! <3 Nisam još isprobala ali planiram ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Svaka kritika i primjedba je dobro došla, dok god ne sadrži uvredljiv sadržaj
Hvala na posjeti i kometaru
Vaša chilly fashion

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS