Summer favorites



Hellou,

U ovome postu vam predstavljam proizvode koje sam koristila tokom ljeta, iako ljeto još kalendarski traje, to se nebi moglo reći  kad se pogleda kroz prozor.
Mislim da ove godine ljeta i nije bilo ništa, jer stalno ta kiša, vjetar, ali sunce tu i tamo uspijelo proviriti.
Neznam za vas, ali ja sam totalno za sunce, more i izležavanje na plaži, na samu pomisao snijega vidim se zavučenu u kaminu :)
No da ne duljimo sa uvodom, bacamo se na slike

Prvo na redu su nam preparati za kosu, moja je dugačka, gusta i obojana. Najgore mi je dio kod vrata jer se toliko petlja za poluditi, ima dana kada bi najrađe upalila mašinicu i napravila bzzz, bzzz :)
Obavezno na mokru kosu moram staviti neki tekući regenerator-za raščešljavanje jer bez njega ne mogu zamisliti češljanje.



Le Petit Marseillals je 1 minutni regenerator za obojenu i oštećenu kosu. Ulje šafranike i ekstraktom borovnice namijenjeno je za sjaj obojene kose. Ovo mi je već druga tubica i odlično mi odgovara, ja ga znam ostaviti i po 10 minuta. Pomaže i lakšom raščešljavanju bez čupanja, ima predivan miris.

Schwarzkopf essence ultime, regenerator u spreju namjenjen za slabu i krhku kosu, kombinacija ekstrakt bisera, panthenol, pročišćene proteine i keratina.
Pošprica se po vlažnoj kosi i ne ispire se, stvarno dobro radi svoj posao, a što je meni najdraže ima predivan miris, neznam s čime bi ga usporedilo, ali mene podsjeća na parfem koji je moja mama jako davno imala :)

Aussie 3 minute miracle, deep treatment za dugu kosu, sa ekstraktom australskog eukaliptusa i uljem avokada.
Ovaj tretman koristim jednom ili dvaput tjedno, zavisi koliko mi je kosa suha.
Aussie je riješio problem mojih rascvijetanih vrhova i suhoće kose, uzela sam ga jer mi je trebala neka maska koja se nemora držati 20 minuta, nego da se može držati kraće,a da djeluje.
Nekada znam staviti navečer na kosu, i onda ujutro ju oprati, tada kosa bude jako mekana i svilenkasta.




Loreal elvital ol Magique, ulje u spreju za lijepu kosu, meni ovo ulje dijeluje ako ga stavim na mokru kosu,a na suhu samo na vrhove, jer ako na suhu pošpricam cijelu ja se jednostavno više ne mogu raščešljati.
Koristim ga dva puta mjesečno, toliko da mi obnovi kosu svaki mjesec, jer mislim da bi mi ga se kosa zasitila i postala jako masna da ga koristim na dnevnoj bazi, isto ima predivan miris i to me je u biti potaknulo da ga kupim :)

Macadamia no tangle četka za kosu je moj spas, neznam kako sam uspijela bez nje sve ovo vrijeme :)
Inače mokru kosu je bilo katastrofa za raščešljati, ali s ovom četkom ide kao od šale, koristila sam je i na plaži, jer i sami znate da kosu od soli je nemoguće počešljati.
Ako imate probleme kao i ja sa kosom, onda če ova četka biti vaš spas.

Prelazimo na njegu tijela, moja koža je jako suha i vapi za hidratacijom, a koža lica je mješovita.
Poslije tuširanja se obavezno moram namazati, ali sam toliko lijena jer mi se neda čekati i po 15 min, da se to upije pa da se mogu obući.



Balea uljni balzam, regenerator nakon tuširanja me je preporodio, dovoljno je nakon gela za tuširanje nanesti balzam i isprati.
Recimo plava verzija mi ništa ne valja, kao da nisam ništa nanesla, nit mirisa, nit okusa, šta bi se reklo :)
Ovaj je namjenjen za suhi tip kože i izvrsno mi paše, koža je poslije baršunasta i meka i nemam vise problema sa čekanjem sušenja, oblačenja, ovako direk ispod tuša u robu ( naravno prvo se obrišem :) )
Balea krema nakon depilacije, mislim da ju koristim otkad je izašla na tržište, a to je bilo davno. Nema više iritacije, svrbeža, nego samo lijep miris Magnolije na koži.
Svakako vam preporučam ako vam koža nakon brijanja bude suha, iritirana ili vas svrbi.
Somersets ulje za depilaciju je moje otkriće godine, za ovaj proizvod nemam te riječi kojom bi opisala svoje oduševljenje. Ova mala bočica od 15 ml dovoljna je za 90 depilacija, jednostavno na mokru kožu kapnete 5 kapi ulja i utrljate da počne djelovati, i nakon 1 min spremni ste sa britvicom u ruci, jedina zamjerka je što jako štopa britvicu, ali ja sam našla riješenje i za taj problem, a to je da nakon svakog poteza pod vodom četkicom očistim britvicu i spremni smo za dalje :)
Nema više iritacije, niti posjekotina, klizi savršeno po koži, svakako moja topla preporuka.



Garnier ambre solaire, light&silky 30 spf, meni najbolje mlijeko za sunčanje, nemogu vam opisati taj silky osjećaj koji tvori na koži kad se namaže. Inače pobornik sam ulja za sunčanje, ali ovo je bilo u paketu sa uljem pa rekoh za tu cijenu uzimam, i stvarno mome oduševljenu nema kraja. Ostalo mi je još malo, i volim se s njim namazati nekad poslije tuširanja, ah kad nešto voliš onda voliš :)
Mixa cc+, krema anti redness sa 15 spf je nešto što sam htjela probati jer umanjuje crvenilo, a ja sam preko ljeta feferona u licu, jednostavno mi je lice preko ljeta crveno, bila ja 30 dana u kući ili na suncu. Meni ublažava crvenilo jako dobro, s tim koristila sam je svaki drugi dan u kombinaciji sa kremom od nevena.

Mirisi ti ljetni mirisi, da li postoji netko tko ne voli mirise?



Da pojasnimo, ja sam netko tko stvarno obožava parfeme i imam ih oko 60-tak u svojoj kolekciji, većinom preferiraju slatkasti, svježi parfemi, nisam bas od onih koji vole teške mirise: miris sandalovine mi je jedan od najdražih, pa tako kad idem na ljetovanje moram se odlučiti za samo jedan, a to je stvarno teško :)
Već drugu godinu za redom moj odabir pada na Loccitane Cherry Princess, šta reći osim cvijet trešnje, slatkasti miris koji jako dugo ostaje na tijelu i robi, znam si s njim ormar pošpricati, pa šta god obučem trešnja je uz mene. Sadrži ekstrakt višnje iz Provanse.

Dolazimo da make upa, kojeg nisam nešto pretjerano koristila preko ljeta, jer nema smisla našminkati se i onda bućnuti u more :) 




Puder koji stalno koristim je Revlon colorstay ovaj put u nijansi 340 early tan, boja je odlična za ljeto inače preko zime mi je tamna pa je mjesam sa svjetlijom nijansom, kao što se vidi ima ga još za par puta, taman za početak zime ču ga potrošiti. Inače ne dolazi sa pumpicom nego ima veliki otvor, koji je totalno nepraktičan, pa sam ja sebi našla pumpicu koja savrseno odgovara. Moj puder je za masnu do mješovitu kožu, drži jako dugo na licu, ne mijenja boju, kao što niti se ne preslikava na odjeću, ima full prekrivanje, što ja tražim kod podloga za lice.
Essence sun club, bronzing highlighter namjenjen plavušama i svjetlom tenu, predivan miris kokosa, mami na ljeto, koristila sam ga kao sjenilo, rumenilo, bronzer, ostavlja zdravi sjaj i neku vrstu šljokica, definitivno omiljeni bronzer.
Illamasqua Hussy, rumenilo savršena pink nijansa, jako je pigmentirano i mora se paziti kod nanošenja, koristila sam i nešto Morale ali ostala sam kod Hussy. Isto nekad mi je znalo zamjeniti sjenilo, mislim da ga je nemoguće potrošiti, jer se jako malo nanosi, a daje woow rezultate.
Loreal double extension, carbon black maskara, savršeno produžuje trepavice. Prvo se namaže bijeli dio, to je kao neka baza i onda ovaj crni, trepavice su vidno gušče i dulje. Jedini problem s njom mi je skidanje, šta god učinila,koristila ona uvijek ostane malo na trepavicama.
Mac Passioned ruž prelijepa pink boja, inače kod mene su većinom u kolekciji pink i koraljne boje, ali ovoj nema premca. Jako je mekan na usnama, postojan i ne preslikava se na zube, ne isušuje usne i idealan je za ljeto, na preplanuli ten.

Kao što ste mogli primjetiti ljeto sam provodila u pink make up-u sa mirisom trešnje :)
Nadam se da vam se svidio post na temu ljetnih radinosti za svaku ženu, do idućega čitanja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS