URADI SAM - HEKLAMO ZAJEDNO



Pozdrav dragi moji,
danas vas uvodim u malo drugačiji post, nešto čime su se bavile naše bake.


Ne nisu ovo naše bake :)
Tu su naše ovčice bez kojih ovaj post ne bi ima smisla, pitate se zašto?!
Pa one nam daju glavni proizvod našega posta, a to je vuna.


U trgovinama se nalaze šarena klupka, koja su mekana na dodir, ali i iznimno čvrsta, no da ne duljimo sa uvodom, evo moje priče.

Prije nekih godinu i pol odlučila sam naučiti heklati, jer me to jako privlačilo.
Činilo mi se poprilično lagano, bar ono što sam gledala, i tako sam švrljala po youtubu u potrazi za tutorijalima.
Da samo znate koliko sam ih pogledala i ništa mi nije bilo jasno :)
Sve nešto vrte brze, okreću sim, tam, a ja pogubljena da izgubljenija ne mogu biti.
Cijeli dan sam bila prikovana za ekran, da bi idući dan odlučila krenuti u heklanje.
Da vam se pohvalim svladala sam jako brzo, s tim da sam ja čim sam naučila početak, ostalo radila napamet.
Jednom kad kreneš shvatiš sve.

Za heklanje vam je potrebna vuna, škare, oznake i naravno igle.



o debljini igle vam ovisi razmak između uboda, neznam kako drugačije objasniti.
Inače sve se hekla po shemi, ali ja naravno sve radim napamet, i vidjet će te u daljnjim slikama da mi je se poprilično dobro ispalo.
Do sada sam napravila kape,trake za kosu, narukvice, obleku za flaše, broševe, šlapice i razne "gluposti".
Nisam heklala bila nekih 7 mjeseci, i kad sam opet počela sve sam znala, znači to je kao kad naučiš voziti biciklo nikad ne zaboravljaš :)

Za heklanje morate imati živaca, jer ako pogrešite u nekome dijelu morate sve raskopati inače neće ispasti kako treba.

Ovdje je slika ispravno napravljenog i jednog što sam pogriješila, al sam ostavila tako, vidite kako jedan lijepo leži na zemlji ravan, a drugi je grbav, to sve zato što nisam brojala i kod jednog uboda sam se prebrojala i nastao je novi val. Ako ćete biti kao i ja i oslanjati se da vam ništa neće poremetiti um onda čete zbrljati, zato postoje kukice koje se zakače tamo gdje treba biti dvostruki bod ili trostruki.

ispravno napravljeno (osim što ja nisam poravnala na podu hehe )

vidite kako ovaj ima velike nabore,ali isto je lijep

Sve što čete vidjeti napravljeno je u mjesec dana, za prvu kapu trebalo mi je 5 sati, ostale su išle puno brže.

kapa u izradi

kape koje sam do sada napravila

A tu se našlo još svačega

moj mali model


da joj ne bude hladno

flašice

broševi


cipelice

još jedna kapica

Krenula sam i plesti, ali to mi nije ništa zanimljivo, tako da se držim ovoga.
Da li vi znate heklati (kukičati) ili plesti?










Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS