OMILJENO PRSTENJE



Pozdrav dragi moji, kao što sam naslov kaže danas ćemo pisati o nečemu što mnoge od vas vole, a to su naravno raznovrsni prstenčići.
Imam ih stvarno gomilu prstenja, a ovo je par što sam odvojila kao meni najdraži.
Neki su kupljeni u dm-u, ebayu, avonu i new yorkeru.
Što šarenije to bolje, tako bi se moglo reći za mene :)

Pa krenimo sa slikama tih ljepota


Prstenje je veliko, neki bi rekli i glomazno, ali takvo volim, nosim samo jedan pa ne izgleda da sam pobrala sve u kući i okačila na sebe :)


Krenimo sa lijeva na desno, ovaj šareni leptir kupljen je u newyorkeru mislim da je bio nekih 30-tak kuna, imam ga već dugo i omiljen mi je za ljeto, more. Zmija je sa ebaya i mislim da je bila oko 1 $, predivna sa sitnim cirkonima i boje vulkanskog kamena ;)
Leptir je kupljen nedavno u dm-u za 25 kn i ne skidam ga sa prsta, trenutno moj omiljeni prsten.


Zvijezda je iz new yorkera kupljena prošlo ljeto i ne sjećam se koliko sam ga platila, lijepa tirkizna boja, sa cirkonima na nekim djelovima "krakova.
Ružica sa biserom i zeleni leptir su sa ebaya, mislim da je svaki bio 3$.


Ovdje su svi sa ebaya, kandža, cvijetići su boje zlata i izgleda prelijepo na prstu, oba su bila po 0,99$, znači dosta jeftino :)
Kuglice su dosta stare i neznam cijenu, jedna je zlatna, druga srebrna, nedavno sam zapela i jedna mi je pukla,ali uspijela sam je zalijepiti, tako da se niti ne vidi da je puknuo.


Slonić je nešto preslatko i on je priča sama za sebe :) 
On je naravno isto došao sa dalekoga puta iz Kine, na vrhu surle ima plavi kamenčić, a on je crne boje, sa bijelim kuglicama, meni drugi najdraži prsten, dosta je glomazan, pa se mora paziti kad se nosi, jer  dosta se zapinje sa njim, kao što vidite ide dosta u visinu :)
Nije težak i ima podesiv ring.

Evo još par slika pojedinih komada




Imate li vi neki omiljeni komad nakita koji ne skidate?
Nadam se da ste uživali u ovome malome članku o nakitu :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

DELIA COSMETICS